Gå til innhold

Neste Gen skjermkort Nvidia (gtx 700)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortsatt kun beta-drivere. Når kan man forvente "offisielle" drivere? Begynner bli lei problemene med 320.18 . Laster ned 320.49 for å teste den iallefall.

Hva slags problemer har du, og hvilket skjermkort har du?

 

WHQL drivere venter jeg aldri på, fordi når de kommer ut, så er de gamle i forhold til betadrivere som er kommet ut. Dermed bruker jeg nesten aldri "offisielle" drivere.

Lenke til kommentar

Ok. Har pleid å brukt offisielle eg.. Men bør kanskje revurdere det.

 

Har MSI GTX 770 Lightning. Har hatt litt problemer med fps-drops og småhakk i BF3. Ellers har det fungert fint. Virker som om 320.49 er bedre, har ikkje hatt problemer etter eg installerte den!

Lenke til kommentar

Ok. Har pleid å brukt offisielle eg.. Men bør kanskje revurdere det.

 

Har MSI GTX 770 Lightning. Har hatt litt problemer med fps-drops og småhakk i BF3. Ellers har det fungert fint. Virker som om 320.49 er bedre, har ikkje hatt problemer etter eg installerte den!

 

Har du fps drop i bf3 så er det cpu som holder igjen som oftest. bf3 multiplayer krever VELDIG mye cpukraft.

 

Hvilken cpu har du?

Lenke til kommentar

Har du fps drop i bf3 så er det cpu som holder igjen som oftest. bf3 multiplayer krever VELDIG mye cpukraft.

 

Hvilken cpu har du?

 

i5 2500k, for tida klokket til 4,2ghz og kjører stabilt på det med H60 vannkjøling. Temperaturen på CPU når faktisk 70 grader - men kun i Battlefield 3 (Men det skal etter det eg har høyrt ikkje vere eit problem for i5 med den temperaturen). I andre spill er temperaturen mye lavere - og ja, klar over at BF3 liker å spise CPU, men har aldri hatt problem med BF3 på mitt Gigabyte GTX 570 OC (med samme cpu). Det var etter MSI GTX 770 Lightning ble satt i det hakket litt. Tenker ikkje på hardware-lagg, men små spikes her og der. Har lest på flere forum at folk med GTX 770 har samme problem, og at dei fleste påstår det er driverene som ikkje er optimalisert skikkelig enda.

 

Det hakker svært sjelden, og det går heilt fint å spille, det er ikkje det - men prøver å finne ut hva som er grunnen.

 

Etter at nyeste beta driver er installert har eg ikke merket noe :)

 

Hadde betalt lett 12k for en skjerm med 1600p 1-2ms lightboost og 120-144hz. Men finnes det? Kanskje på en LAB gjemt langt borte fra sollys :hm:

 

Noen som har et GTX 670 til salgs for ca 1600kr? :p

 

Nei, men har et GTX 570 du kan få kjøpe :green: Gigabyte SOC

Lenke til kommentar

Det er fordi det ikkje finnes skjermer med 120hz+ som duger. Og jeg liker hø fps, helst minst like høy som hz på skjermen som er 144hz.

 

Regner med du i det minste kjører minimum 3 skjermer med det grafikkort oppsettet, ellers synes jeg synd på de Titan'sa dine :p

Lenke til kommentar
Regner med du i det minste kjører minimum 3 skjermer med det grafikkort oppsettet, ellers synes jeg synd på de Titan'sa dine :p

Tja, det er vel ikke så vanskelig å finne spill der det er utfordrende å klare 144fps average med all eyecandy på full pupp i 1920x1080 ;)

 

Edit: Ooops! aleksanderro var litt før meg der :)

Endret av TXD1979
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...