Gå til innhold

Neste Gen skjermkort Nvidia (gtx 700)


Anbefalte innlegg

Altså, da må gjerne poste dine settings, da du har en vanvittig oc :-P

 

For å si det sånn, jeg satte ned CPU Power Duty Control fra Extreme til T-Probe i går, etter en par timer ble maskina litt ustabil. Opp på extreme igjen i går kveld, og har funka fjell hele dagen. Lite som skal til :)

Minneklokk har også litt å si for stabilitet, hvis du kjører minnet over 2000mhz bør du øke VTT/PLL litt. Ellers har jeg økt CPU Current Capability til 110%, men har lest at folk kjører mye høyere på mine hastigheter.

 

Jeg kjører også med Offset Voltage, dvs at CPU'en har lav spenning når den idler på 12x multi, og høyere når den belastes. Sparer litt strøm og varmeutviklinga blir litt lavere.

 

 

Kanskje dette er en fin anledning for å teste BIOS Template Export-funksjonen? :)

 

On-Topic igjen; det virker som en del av dere kommer til å bli skuffa over GTX770. Det er sagt mange ganger at dette er et beefa opp 680, så ikke forvent SÅ mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vurderte faktisk (og egentlig gjør det ennå) å oppgradere fra nåværende GTX 670 DirectCU II til 7xx-serien, men skal jeg gjøre det, så blir det til GTX 780.

I mine kretser så holder det lenge at kortet bare ser ut som en Titan. :rofl:

 

Nizzen, med innlegget over, gjorde ytterligere kommentarer om GTX 770 overflødig. :wee:

Endret av Paladin@LANur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...