Gå til innhold

Neste Gen skjermkort Nvidia (gtx 700)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

770 er som vi alle vet en rebrand av 680 med høyere frekvenser. yter bra, men ikke skikkelig bra :)

 

EDIT: vannkjølte GTX780 i sted.. rundt 35C load.. etter tre timer med heaven dro tempen seg opp til 42C (vanntemp økte litt med lav rpm på viftene) 1202/1500

Endret av **dp**
Lenke til kommentar

4.65 = Strap. 125x37 sikkert?

 

Min "nye" 3930k kjører på 4.8 med Offset Voltage +0.020. Dvs ca 1.35v ved 100% load. Rimelig fornøyd med det, men så visste jeg jo hva denne var god for ;)

 

Forøvrig bugga PrecisionX seg noe helt forferdelig hos meg i dag, men loopa Heaven på 1202mhz i en halvtime, mens 3DMark var no go. Skyrim låste seg også opp etter en stund. Så jeg må nok ned et stykke for 24/7. Får se hva jeg får til med vannblokk og en evnt custom BIOS.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd noe annet spill enn Crysis 2 med 4,5 GHz, men det gikk knirkefritt. Jeg fikk faktisk noen "bugs" i Skyrim (CPU stock), men det var kun en gang. Når jeg var nær vann, så flimret nærmeste delen av vannet, resten var helt fint. Ingen overklokk, hverken på Titan eller CPU.

 

Tror jeg skal prøve BF3 litt og se hva som skjer. Driver og folder nå, CPU temp på ca 55 grader med kun GPU folding.

Lenke til kommentar

Hvordan klokket du den da? Jeg kjører 4,5 GHz, prøvde 4,7 GHz , men det førte kun til loop restart.

 

4.5Ghz går ikke på 3820.

 

4.3 er maks på multi, neste blir 4.65Ghz på 125 strap. så 4.75, 4.875Ghz og 5Ghz :)

 

Haswell nå veldig snart.. har hovedkort liggende her :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...