TheGaame Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) unigine uten å trykke F9 bruker like mye power. så; ja - la den stå å gå! aha! ja men da har eg en stabilitets test når eg får mitt kort ;D thx for daaaa info Edit:når man overclocker, og kjører 10 mhz opp per "runde" hva slags stabilitets test er best då`? er det bare å kjøre en runde med benchmarking på uniengine? Endret 25. mai 2013 av TheGaame Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Ja. Og når du har funnet maks så kjører du litt lavere og så kjører du skikkelig stabilitetstesting. Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Ja. Og når du har funnet maks så kjører du litt lavere og så kjører du skikkelig stabilitetstesting. hva er skikkelig stabilitesttesting da ? eg gjor det slik på det kortet eg hadde. øka til maks så skurdde ned 40 mhz. funka fint Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hoho...2832kr igjen fra Gjensidige pga kundeutbytte Litt rart at dette kom helt uventet da jeg holder på å se på skjermkort da... Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hoho...2832kr igjen fra Gjensidige pga kundeutbytte Litt rart at dette kom helt uventet da jeg holder på å se på skjermkort da... da er du over halveis Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Det ble kr 577,- her, må vente til skattepengene kommer. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Trengte ikke vente på penger da jeg har spart opp penger. Kunne kjøpt ti kort til om jeg ville. Bare for å skryte litt. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Har du FOR MYE penger kan du jo kjøre denne i 4way http://www.dustinhom...hProvider_dacsa Endret 25. mai 2013 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Tror jeg venter litt for å se hvordan GTX 770 kommer ut i tester, kan hende jeg ender opp med et AMD 7970 GHz edition. Synes egentlig 5100kr er litt drøyt for et skjermkort. Du får jo en komplett pc for den summen...ikke noen superpc, men en helt grei laptop.. Har du FOR MYE penger kan du jo kjøre denne i 4way http://www.dustinhom...hProvider_dacsa Hihi, ja... 40000kr i skjermkort...men Endret 25. mai 2013 av Fade1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Samtidig binder du deg til vannkjøling for 10k. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Det klarer seg med en billig pumpe og 40mm x 240mm x 120mm radiator. Bør klare å komme seg under 1K med billig resten av systemet. Vannkjøling er ikke så dyrt som man skal ha det til om man sammenligner riktig. Ytelsen vil nok tvilsomt bli så mye bedre enn vanlige kjølere, og lage nesten like mye lyd. Ikke at noen som kjøper fire slike gidder det, men man MÅ ikke binde seg til dyr kjøling. Selvsagt, hadde nok brukt godt over 10K på kjøling til fire slike. ;-) Og så klokket bejusen ut av de. Men også det blir hypotetisk, for hadde aldri kastet bort 7000-8000k bare fordi det står EVGA på kjøleblokka. Garantien forsvinner umiddelbart jeg rører et slikt kort uansett... :-P 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Har du FOR MYE penger kan du jo kjøre denne i 4way http://www.dustinhom...hProvider_dacsa Eller titan skjermkort med EK blokk og bakplate som blir minst like bra og billigere 1 Lenke til kommentar
oivindwold Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Frister faktisk litt å selge mine 2x 680 og installere et 780 i stedet , så kan skjønne at folk vil selge. Det vil jo gi mye dårligere ytelse? Eller tenker du for å kjøre sli senere? Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 hva er skikkelig stabilitesttesting da ? eg gjor det slik på det kortet eg hadde. øka til maks så skurdde ned 40 mhz. funka fint Den beste stabilitetstestinga du kan gjøre er å bruke PC'en som du gjør til vanlig Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Den beste stabilitetstestinga du kan gjøre er å bruke PC'en som du gjør til vanlig hehe daaaså Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Da har jeg bestilt meg et EVGA 780GTX Superclocked ACX, kommer i juli, bare å glede seg stort! Dette blir siste oppgradering jeg kjøper til min PC, tenkte jeg måtte slå til Test her: http://m.hexus.net/tech/reviews/graphics/55725-evga-geforce-gtx-780-superclocked-acx/ Endret 27. mai 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Det vil jo gi mye dårligere ytelse? Eller tenker du for å kjøre sli senere? Jeg begynner å bli litt lei av SLI, har hatt SLI i 4 generasjoner nå og har vært en haug med spill hvor jeg har hatt liten nytte av sli, ofte selv om dem er støttet ser en at begge kortene kjører lav last, og i noen spill har det skapt mer ustabilitet. Har også høy skjermoppløsning så går ofte tom for Vram. Da jeg først gikk for SLI var det slik at en egentlig trengte det for å kjøre en del spill på max, føler ikke at det er slik lenger. (kanskje med unntak av enkelte spill i oppløsninger 2560x1600+) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Da har jeg bestilt meg et EVGA 780GTX Superclocked ACX, kommer i juli, bare å glede seg stort! Dette blir siste oppgradering jeg kjøper til min PC, tenkte jeg måtte slå til Test her: http://m.hexus.net/tech/reviews/graphics/55725-evga-geforce-gtx-780-superclocked-acx/ Det var 2 på lager på komplett.no for noen dager siden. Du misset det tydeligvis Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Det var 2 på lager på komplett.no for noen dager siden. Du misset det tydeligvis Æsj, surt! Jaja, får leve med det Kan det være noen andre som har det på lager? Endret 27. mai 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Alf H. Tveit Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Det var 2 på lager på komplett.no for noen dager siden. Du misset det tydeligvis Ja en kompis av meg klarte å få tak i en av dem! hard konkurranse med å få tak i 780 for tiden! Lurer fælt på om jeg skal gå for EVGA 780 SC eller når Asus 780 directcu top kommer.. Hater å vente.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå