Gå til innhold

Neste Gen skjermkort Nvidia (gtx 700)


Anbefalte innlegg

Tipper du klarer ca 1200mhz.. Alt under 1150mhz boost er elendig :p

 

kortet klokker akkurat som titan, men bruker vesentlig mindre % av 106% power target.

 

Titan var oppe på 100%++ hele tiden, mens GTX780 ligger på rundt 86-91% på samme frekvenser. temperaturen er også rundt 10-14C lavere med samme turtall på viften.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

post-101130-0-27884400-1369448210_thumb.png

 

Ser ikke ut som jeg kommer så veldig mye høyere på GPU, men skal teste litt mer i morgen. På bilde drev jeg å testet minne, som jeg også skal se om jeg kan få litt høyere i morgen, men orker ikke mer nå. :p Uansett så synes jeg første inntrykket er veldig bra, mye bedre enn hva 670 korte mitt klarte.

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar

post-101130-0-27884400-1369448210_thumb.png

 

Ser ikke ut som jeg kommer så veldig mye høyere på GPU, men skal teste litt mer i morgen. På bilde drev jeg å testet minne, som jeg også skal se om jeg kan få litt høyere i morgen, men orker ikke mer nå. :p Uansett så synes jeg første inntrykket er veldig bra, mye bedre enn hva 670 korte mitt klarte.

 

så du har fått øka boosten til 1127= ruffli 25% mer i ytelse? :D det er jo herligt!

 

om man ser på gpuid

mens evga programmet viser 1241- wich one is the correct?

Lenke til kommentar

så du har fått øka boosten til 1127= ruffli 25% mer i ytelse? :D det er jo herligt!

 

om man ser på gpuid

mens evga programmet viser 1241- wich one is the correct?

Precision er korrekt, det er et utall Nvidia-brukere som tror at GPU-Z gir riktig informasjon til tross for at GPU Boost aldri leverer samme klokk som Boost Clock viser i GPU-Z.

Lenke til kommentar

post-101130-0-27884400-1369448210_thumb.png

 

Ser ikke ut som jeg kommer så veldig mye høyere på GPU, men skal teste litt mer i morgen. På bilde drev jeg å testet minne, som jeg også skal se om jeg kan få litt høyere i morgen, men orker ikke mer nå. :p Uansett så synes jeg første inntrykket er veldig bra, mye bedre enn hva 670 korte mitt klarte.

 

utrolig hvis 1242 er stabilt under BF3 osv osv.. jeg tviler :)

 

sjekk unigine 4.0

Lenke til kommentar

Ser stabilt ut så langt, men føler ytelsen er ganske dårlig, hmm.. :p

 

har du oppe OSD fra evgas program og det står 1241..? hvis det stemmer helt sykt kort...

 

EDIT: dårlig..? lol.. ikke som titan, men fremdeles bra.

Endret av **dp**
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...