AnonymDiskusjon Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 "Værsågod"? Føler liksom bare det passer hvis du har tilbudt noe. "Ikke noe problem" og "det var da så lite" virker så langt. Nikker jeg eller bare er helt stum føler jeg meg veldig tilbakeholden. Anonym poster: 06eff154e7ac5ea58130d045b5871e52 Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 "Joooo.. Erh, versågod." pleier å funke helt fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 "Bare hyggelig"? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Det kommer vel an på situasjonen, og hva de takker for. "Bare hyggelig" kan imidlertid fungere fint i mange sammenhenger. Lenke til kommentar
Populært innlegg OJ Doe Skrevet 8. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2013 Det fascinerer meg at man henvender seg til diskusjon.no sine brukere når man har spørsmål om hvordan man skal opptre og reagere i samfunnet. Få grupper har så liten erfaring mellommenneskelig kommunikasjon som brukerene her inne tror jeg. 19 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 "Værsågod"? Føler liksom bare det passer hvis du har tilbudt noe. "Ikke noe problem" og "det var da så lite" virker så langt. Nikker jeg eller bare er helt stum føler jeg meg veldig tilbakeholden. Anonym poster: 06eff154e7ac5ea58130d045b5871e52 Det kommer an på kontekst. Eneste scenarioet jeg kan komme på hvor det blir kleint at noen sier takk er vel etter sex. Alt annet er vel bare å si "bare hyggelig" eller "det var så lite" eller "NP" osv... Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg har slitt med akkurat det samme i kundesammenheng. Pleide å si "bare hyggelig" eller "den er grei/greit det" avhengig av min innsats og løsning. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Bare hyggelig? Ingen årsak? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Det fascinerer meg at man henvender seg til diskusjon.no sine brukere når man har spørsmål om hvordan man skal opptre og reagere i samfunnet. Få grupper har så liten erfaring mellommenneskelig kommunikasjon som brukerene her inne tror jeg. På samme måten som gutter ikke kan lage mat, da eller? Selv bare smiler jeg og nikker hvis jeg ikke kjenner personen. Kjenner jeg dem sier jeg "værsågod" og om jeg kjenner dem veldig god sier jeg "heng deg". 4 Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Bruker selv "bare hyggelig" eller "ikke noe problem". Ellers har jeg hørt at noen bruker "alt i orden". Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 "Ingen problem" er min standard. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) It ain't no thang brah It was my privilege Endret 8. mai 2013 av Occi Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) it's cool gjerne sleng med bro på slutten, evt brah Endret 8. mai 2013 av b3ndik Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg pleier alltid å svare slik http://www.youtube.com/watch?v=aa6Ncd_8-Ew Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Pleier vel å bruke "ikke noe problem", "bare hyggelig", eller "null stress i joggedress/bobledress". (Sistnevnte er til venner foreksempel i artige situasjoner. Endret 9. mai 2013 av Kimelimm Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 "null stress i joggedress/bobledress" Hah, den var ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå