Sulphuras Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Kjøpte Gothic 3 og expansion for rundt et år siden men aldri prøvd det noe særlig. Husker det var en del bugget og ustabilt. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å gjøre det mer stabilt? Eller forbedre det på noen måter? ALLE forbedringer tas med åpne armer. Edit: Jeg er egentlig på jakt etter spill som minner om dette med gameplay og sånt, gammelt eller nytt, kom med det. Endret 10. mai 2013 av Sulphuras Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Det finnes en community patch som fikser det aller meste. Spilte det gjennom for et par år siden, og det fungerte helt fint. Fabelaktig spill helt på høyde med toeren. Endret 8. mai 2013 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Det finnes en community patch som fikser det aller meste. Spilte det gjennom for et par år siden, og det fungerte helt fint. Fabelaktig spill helt på høyde med toeren. Da så! Da tror jeg at jeg leter den frem og tester det en gang til Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Community patchen funker fint. Kos deg med spillet. Det er absolutt verdt en gjennomspilling Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Det er det eneste jeg har spillt siden gårsdagen. Det er egentlig veldig bra i mine øyne. Vil anbefale alle andre som ikke har prøvd Gothic 3 å teste det ut med community patchen. Ingen bugs eller crashes hittil. Skulle ønske de ble et samarbeid mellom Piranha Bytes og folka bak Two Worlds, så vi kunne få bedre animasjoner x) Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg har dette spillet, spilte det ganske mye, men det jeg husker mest er at det hakket veldig mye. Innimellom fryste alt i et sekund eller deromkring. Noen som kan bekrefte om dette er helt borte? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Det er helt borte. Jeg opplevede det i hvert fall aldri. Endret 9. mai 2013 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Det er helt borte. Jeg opplevede det i hvert fall aldri. Da er det på tide å prøve igjen. Takk for svar Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Ja det er verken frysing eller stutter i det hele tatt. Det som er merkelig da, er at når man tenner en fakkel fryser det i to til tre sekunder, akkurat som om spillmotoren omtrent starter dynamic lightning eller noe. Jeg er egentlig på jakt etter spill som minner om dette med gameplay og sånt, gammelt eller nytt, kom med det. Endret 10. mai 2013 av Sulphuras Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Prøvd Risen? Laget av samme folka, nyere enn gothic 3. Er HELT samme opplegget, bare at de mista navnet til Gothic (gothic 4 er laget av andre utviklere). Risen er mye mer likt Gothic 1 og 2 enn gothic 3, som i mine øyne er en bra ting. Risen 2 fikke laber kritikk når det kom, men fans og anmeldere likte Risen 1 bra Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Risen er et veldig godt spill. Risen 2 er også verdt å spille gjennom, selv om det er Piranha Bytes' svakeste tittel. Det sier mye om resten av arbeidet deres. Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 Har faktisk Risen liggende, har ikke fått spillt det da. Kan ta en kikk på det også, må kjøre igjennom Gothic 3 når jeg først holder på. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Jeg har spilt gjennom Gothic 3 flere ganger, nå sist for bare for noen dager siden. Elsker det spillet. Vil dog gi deg et tips, IKKE frigjør byene for orkene før du MÅ. Spillet hinter tidlig om at det er det du skal, men du går glipp av veldig mye hvis du gjør det. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Kan man være Necromancer ? Angående Rising, testet demoen og fy flate de trerne og buskene er noe av det mest realistiske jeg har vert med på, ikke grafikken men hvordan de er plassert, jeg følte at jeg gikk i en ordentlig skog eller buske omeråde. veldig stilig. På grunn av gameplay og stier bruker ikke rollespill og ha trange busker og sånt. Se på Skyrim hvor det er 30 meter distanse på trerne, hvor det egentlig skal vere 1 meter. Alltid lyst å et skrekk spill hvor det er tåke og man går i tett skog som det er her i nordland hvor du får greiner og dritt i trynet, litt off topic. Endret 10. mai 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 11. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2013 Ja er ikke mye tett skog i skyrim nei Er som man er rett ved tregrensen noen plasser der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå