Gå til innhold

[Løst] Gaming headset til under 2000kr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Søk etter Steelseries Siberia v2 mic i Google, og "alle" svarene slutter på "not working, "problems", "stopped working" og "doesn't work". Når da lydkvaliteten heller ikke når mer anerkjente "musikkhodetelefoner" til knærne, er det vel bare å styre unna....

 

xtyfoonx: Er det viktig at det er integrert mikrofon, eller kan løsninger som ModMic eller bordmikrofon være noe?

Endret av Phileas Fogg
Lenke til kommentar

Søk etter Steelseries Siberia v2 mic i Google, og "alle" svarene slutter på "not working, "problems", "stopped working" og "doesn't work". Når da lydkvaliteten heller ikke når mer anerkjente "musikkhodetelefoner" til knærne, er det vel bare å styre unna....

 

xtyfoonx: Er det viktig at det er integrert mikrofon, eller kan løsninger som ModMic eller bordmikrofon være noe?

Har hatt Steelseries siden v2 kom ut og eneste problemet med micen var etter ett år. Det var pga jeg hadde dratt miccen for hardt ut. Når jeg recorder stemmen er det null bakgrunnstøy. Hvis micen blir ødelagt fort har du som oftest garanti og bare å bytte til ett nytt.

Lenke til kommentar

Søk etter Steelseries Siberia v2 mic i Google, og "alle" svarene slutter på "not working, "problems", "stopped working" og "doesn't work". Når da lydkvaliteten heller ikke når mer anerkjente "musikkhodetelefoner" til knærne, er det vel bare å styre unna....

 

xtyfoonx: Er det viktig at det er integrert mikrofon, eller kan løsninger som ModMic eller bordmikrofon være noe?

det er ikke så viktig

 

Har hatt Steelseries siden v2 kom ut og eneste problemet med micen var etter ett år. Det var pga jeg hadde dratt miccen for hardt ut. Når jeg recorder stemmen er det null bakgrunnstøy. Hvis micen blir ødelagt fort har du som oftest garanti og bare å bytte til ett nytt.

jeg har det steelseries den dag i dag og er ikke hjelt fornøyd
Lenke til kommentar

Folk er forskjellige. Jeg har flere headsett og det som sitter best på mitt hode er siberia v2.

Lyden er bra, men det er langt bedre headsett der ute.

 

Du må nesten bare prøve, det er vanskelig for oss å si hva som passer best på ditt hode

Lenke til kommentar

Folk er forskjellige. Jeg har flere headsett og det som sitter best på mitt hode er siberia v2.

Lyden er bra, men det er langt bedre headsett der ute.

 

Du må nesten bare prøve, det er vanskelig for oss å si hva som passer best på ditt hode

ok tror kanskje jeg går for blackshark
Lenke til kommentar

er gankse dyrt med 2200 for et headset når det koster egentlig 1445 og så må man nesten betale 1000 for toll og frakt

 

Astroen er veiledende $149 i USA. Siberia v2 er veiledene $99.

Sibieria koster ca 500kr på nettet her til lands, dvs at Astro burde ligger på rundt 750kr :)

Lenke til kommentar

http://www.astrogaming.com/a40-headset-astro-edition

$149 veiledende fra Astro sin egen butikk.

 

Du kan ikke se på dyreste butikk å si det er veiledende, da må du gå til leverandør.

 

Fikk ikke opp frakt hos astro i usa, men astro i england skal ha 129gbp og 26gbp i frakt til Bergen (hvor jeg lever, slo in adressa mi), det er totalt 155gbp, totalt ca 1350kroner.

 

Moms kan komme i tillegg, da ca 300kr. Det er ikke toll på konsumerelektronikk.

Lenke til kommentar

http://www.astrogami...t-astro-edition

$149 veiledende fra Astro sin egen butikk.

 

Du kan ikke se på dyreste butikk å si det er veiledende, da må du gå til leverandør.

 

Fikk ikke opp frakt hos astro i usa, men astro i england skal ha 129gbp og 26gbp i frakt til Bergen (hvor jeg lever, slo in adressa mi), det er totalt 155gbp, totalt ca 1350kroner.

 

Moms kan komme i tillegg, da ca 300kr. Det er ikke toll på konsumerelektronikk.

slår du inn en adresse på dette her til haugesund? og ser hvor mye det blir ? http://www.astrogami...m-astro-edition

 

EDIT: er det ikke sikker jeg får moms? og det er maks 300 i så fall?

 

EDIT 2: så det kom på 6,54£ i frakt er dett real?

Endret av xtyfoonx
Lenke til kommentar

Anbefaler en av disse http://www.gamezone.....aspx?&pageID=2

Og om gamezone.no dem leverer veldig raskt, og dem selger omtrent alt av spill og spilltilbehør.

I tillegg er det en norsk side, som holder til i Kristiansand og har bare hatt

positive erfaringer med dem (har kjøpt ca. 30 ting fra dem over flere år).

frakten er? og er det moms?

 

EDIT: hjelper ikke så mye når de ikke har astro

Endret av xtyfoonx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...