smort1 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Får kun en feilmelding! (Firefox) : "Nettsiden videresender ikke ordentlig Firefox har oppdaget at tjeneren videresender forespørselen til denne adressen på en måte som aldri vil fullføre. Dette problemet kan av og til skyldes at infokapsler er avslått." IE9 gir dette svaret; "Internet Explorer cannot display the webpage" Har prøvd hard refresh, slått av og på osv. Ingenting nytter! Fix it, anyone? Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Hadde samme problemet forleden på mobilen. I dag er det sånn på både mobilen og flere nettlesere på pcen. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Eksakt hvilken url og nettlesere er det som gir denne feilen for dere? Klarer selv ikke reprodusere i verken Firefox eller Chrome på Mac OS X. Testet også i standardnettleser på iPhone Url: http://www.akam.no/bildekritikk Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Det skjer for meg i standard nettleser på Galaxy s3 og IE10 + Chrome på pc. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Samme problem her.... ;( Lenke til kommentar
johanf Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Funker denne URLen? http://87.238.40.91/bildekritikk edit: fudge it, det gikk ikke å bruke IP. Tenkte det kunne være et DNS-problem. (Det BK funker hos meg) Endret 9. mai 2013 av johanf Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Hei. Kan dere prøve å gå hit: https://auth.tek.no/?action=logout&referer=http%3A%2F%2Fwww.akam.no%2Fbildekritikk%2F%3FlogOut Og så se om dere får logget inn etterpå. Hvis det ikke fungerer. Prøv å slette cookies for akam.no og auth.tek.no Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg hadde det samme problemet igår, fra forskjellige IP-adresser og nettlesere. Prøvde Chrome, Internet Explorer og Firefox. Det fungerte med Firefox hjemme, men ikke Chrome og IE på jobb. Regner med at det var et midlertidig teknisk problem. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Ingenting av dette hjalp, dessverre. Prøvde å gå inn på bildekritikken via IE 10 som aldri er rørt på den bærbare, men jeg kommer ikke inn der heller. På mobilen går det ikke med hverken standard nettleser eller Chrome. Testet via wifi og 3g. EDIT : Kommer ikke inn med Firefox heller. Endret 9. mai 2013 av Rowdy Yates Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Ingenting hjelper! Har nå prøvd ymse på forskjellige maskiner og med forskjellige nettlesere (FF, IE9, Opera). Slettet cookies, infokapsler på/av, osv. Begynner å få alvorlige abstinensproblemer nå! Håper at noen dedikerte teknisk delegerte kan løse opp i dette snarest... 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Yess! BK er nå "normal", men forumsidene er helt "herpa".... Antar det er noen som holder på med noe, så får fortsette å legge Pergo-gulv.... (det funker iallefall etter oppskriften...) Regner med at sidene er normale, sånn litt etter hvert... Edit; Skiftet forumutseendet fra "Diskusjon Dynamisk" til "Akam.no", og da er det "greiere"... Endret 9. mai 2013 av smort1 Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Hei. Ting skal nå fungere som normalt igjen. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Hei. Ting skal nå fungere som normalt igjen. Flott! Og nå funker det også med "Diskusjon Dynamisk"! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Jeg er innom/tilbake etter et langt fravær og når jeg går inn på BK får jeg ingen miniatyrbilder opp - er det dette dere andre også har hatt problemer med? I går funka det helt fint, i dag er det bare hvite firkanter å se. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Jippiiii! Plutselig fungerer det igjen! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Javel - så lenge varte den lykken Bare hvite felt igjen på BK Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Hei. Ting skal nå fungere som normalt igjen. Hei - vet ikke om du følger med på denne tråden lenger siden den er merket med "løst", men jeg har kommet med noen hjertesukk her og har altså problemer med å få opp miniatyrbildene i oversikten på BK. Ser ut for å være det samme som var aktuelt tidligere i måneden og her hos meg har det nå vært til og fra. Noen idé om hva det kan være? Endret 27. mai 2013 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Edit: Problemet skal være løst nå. Hvis ikke: trykk ctrl+F5 i nettleseren Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Edit: Problemet skal være løst nå. Hvis ikke: trykk ctrl+F5 i nettleseren Det kan også hjelpe på og rense/slette nettleseren for infokapsler og cokies en gang i blant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg