Kenny000 Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg testet demoen til Worms 3d i dag. Syntes det var utrolig skuffende at de ikke har lagt til noen muligheter for å stille på bl.a oppløsning og detaljer. Spillet ble jo ikke engang installert, bare pakket ut og kjørt i DOS-ledetekst! En annen ting osm var litt kjipt, men ikke så mye, er at de har lagt inn tidsbegrensing på hvor lenge man kan spille før demoen er over. Man får jo ikke spilt ferdig en runde engang Det får jo spillet til å virke som om det er rett og slett dårlig. Er ikke dette dårlig markedsføring for spillutvikleren? Går ut i fra (og håper) det er en tidlig versjon av spillet som er laget. Er en stor fan av Worms-serien men håper fullversjonen blir MYE bedre enn det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha testet demoen. Andre som har meninger om dette? Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Så enig, så enig. Satser på at det finnes en crack der ute, som fjerner tidsbegrensningen. Ellers, så får man vel bare guffe FSAA/AF, for å gjøre det beste utav grafikken. Utenom dette, så virket det som et morsomt spill. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Og hvor fant dere denne demoen? Gleder meg sykt til dette spillet! Lenke til kommentar
soveplast Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Og hvor fant dere denne demoen? tja. team17.com ? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Itavisen.no er jo en plass å hente den. Jeg hentet den på Gamershell Funket bedre med Full AA og AS Det kommer forresten opp i løpet av demoen at spillet fremdeles er under utvikling. Lenke til kommentar
do'h Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 jeg har liten tro på at det blir gøy å spille worms i 3D, jeg tror det vill ødelege mye av spillet Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 jeg har liten tro på at det blir gøy å spille worms i 3D, jeg tror det vill ødelege mye av spillet hva med å prøve å spille det først??!?!?!??!?! "jeg har liten tro på at....." geeze... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Man skal ikke tro, man skal vite! Synd vi har ADSL fra stælehor, da, for se når det nærmer seg slutten av måneden, Worms har ennå ikke skuffa meg... Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Man skal ikke tro, man skal vite! Synd vi har ADSL fra stælehor, da, for se når det nærmer seg slutten av måneden, Worms har ennå ikke skuffa meg... Ah, du aner ikke hvor takknemlig jeg er, for at jeg fremdeles har det "gamle" abonnementet til Stjelehor. Med andre ord, ingen begrensning i mnd. Lenke til kommentar
guom Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg lastet ned min versjon på itavisen. Etter at jeg pakket ut zip-filen, ante jeg fred og ingen fare, har alltid vært glad i worms. Men så skjer dette, noen som vet hva som er galt? Er det min maskin det er noe galt med liksom? får ikke spilt det i dag i hvertfall. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Jeg lastet ned min versjon på itavisen. Etter at jeg pakket ut zip-filen, ante jeg fred og ingen fare, har alltid vært glad i worms. Men så skjer dette, noen som vet hva som er galt? Er det min maskin det er noe galt med liksom? får ikke spilt det i dag i hvertfall. Trykker du på exe-filen? Det er iallefall feil. Dobbeltklikk på run-filen som ligger i hovedmappen. Lenke til kommentar
guom Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg lastet ned min versjon på itavisen. Etter at jeg pakket ut zip-filen, ante jeg fred og ingen fare, har alltid vært glad i worms. Men så skjer dette, noen som vet hva som er galt? Er det min maskin det er noe galt med liksom? får ikke spilt det i dag i hvertfall. Trykker du på exe-filen? Det er iallefall feil. Dobbeltklikk på run-filen som ligger i hovedmappen. Det er run filen jeg har klikket på. Men til ingen nytte, midt i den introen med 3d-øya skjer dette. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 visst du går inn www.worms3d.com, og går inn på team 17 forumet, der står det blant annet hvordan forlenge tida. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg quoter ikke, for guom er quotet to ganger allerede, men ang. problemer med å spille: Jeg hadde samme problemet, men så pakket jeg opp med Winzip, og da ble alt så mye bedre. Kanskje det hjelper hos deg, også? Lenke til kommentar
tåa Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 jeg har liten tro på at det blir gøy å spille worms i 3D, jeg tror det vill ødelege mye av spillet Hadde du sagt det for en måned siden var det greit, men når det finnes en demo bør du prøve den før du uttaler deg. Tro meg; det fungerer overraskende bra! Er det forresten noen som vet hvordan man flytter kameraet i "Blimp View"? Så at det gikk an i videoen som ble sluppet en tid tilbake. Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hvorfor står det guom er mongö på det bildet? :-? Lenke til kommentar
do'h Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 dere har overtalt meg jeg skal teste demoen, jeg håper den er bra jeg hater dårlige demoer Lenke til kommentar
guom Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hvorfor står det "guom er mongö" på det bildet? :-? Muligens litt off topic her, men hvor står det??? Jeg hadde samme problemet, men så pakket jeg opp med Winzip, og da ble alt så mye bedre. Kanskje det hjelper hos deg, også? Det er jo en zip-fil jeg lastet ned fra itavisen. Eller finnes det flere versjoner på itavisen? Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hvorfor står det "guom er mongö" på det bildet? :-? Muligens litt off topic her, men hvor står det??? Nei...nå har det forsvunnet. Stod det før. Mystisk. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Er det forresten noen som vet hvordan man flytter kameraet i "Blimp View"? Så at det gikk an i videoen som ble sluppet en tid tilbake. Hva er blimp view? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå