Loony Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg er på utkikk etter en sessong plass for sommern. Jeg har pratet med de som driver på Killingen og der kan jeg få plass, men de har ikke vaskemaskiner eller dusj. Båten jeg har planer om å kjøpe blir en 33-40 fot seilbåt. Noen som har forslag til steder jeg kan ringe? Jeg prøvde sollerud på Lysaker, men de hadde ikke ledige plasser. Det må være relativt nærme Oslo og lysaker. Så mellom asker og oslo et sted. Jo nærmere Oslo jo bedre. Aker brygge blir for dyrt, men det er sikkert fullt uansett. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Er nok ikke det letteste og finne båtplass innover fjorden, kunne du ikke ha kjøpt en hybel-vaskemaskin og puttet i båten ? Endret 8. mai 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Loony Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Hmm jo det kan jo være et alternativ forsåvidt.. Om ikke jeg får tak i noe annet så får det funke.. får ikke kjøpt båt før i juni en gang så da er det jo bare 3 1/2 måned før vinter sessong så får jeg heller flytte et annet sted da.. skal vel få det til å funke uansett.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 I Asker er det visstnok ledige plasser, men tviler på at det er så mange fasiliteter der. Tror ikke det er så mange av de rundt byen. Men skal ikke se bort i fra at de har det på Hovedøya, men der er det lang ventelist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå