ainstainy Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Hei Får ikke til å logge meg på diablo 3 lenger. Hadde en authenticator på min gamle mobil, men har ikke den lenger. Noen som vett hva jeg må gjøre for å få satt opp en ny authenticator eller fjerne at eg må ha det ved innlogging eller lignende? Har ganske lyst å spille Øystein Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Kontakte blizzard? Funket for meg når jeg mista min etter mobil formatering Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Ring dem og forklar situasjonen, også vil de mest sannsynlig kreve svar på hennelig spørsmål og/eller en scannet kopi av gyldig ID. Etter det er gjort er det tut og kjør Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Takk for svar. Endte opp med å bruke denne linken: https://us.battle.net/account/support/find-account.html?requestType=REMOVE_AUTHENTICATOR Fikk fjernet authenticatoren 10 minutter etter jeg hadde sendt inn forespørselen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå