gutt97 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Hei. Er en gutt som du kanskje vil se på som homo, men... lurer selvfølgelig på hvordan ett kvinnlig orgasme kjennes ut. derfor lurer jeg på om noen vet om det er samme følelsen som anal for gutter som for jenter? Lenke til kommentar
gutt97 Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Det er umulig å svare på. er det ikke liksom samme "system" i gutter som i jenter? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg har forøvrig prøvd å bedre emnetittelen litt. "Anal..." var litt lite beskrivende. Om du mener den kan forbedres ytterligere kan du redigere førstepost selv og velge full editor. 1 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Gutter har prostata, jenter har ikke. Får du noe opp i baken er det prostatakjertelen som stimuleres. Neppe lik følelse uten at jeg har noe hold for det. 2 Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Hvordan planla du at du skulle kunne få et svar på dette spørsmålet? Ingen gutter kan vite hvordan det føles for jenter og vice versa. Lenke til kommentar
Cantante Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Kan nok hende, men man må huske på at folk har ikke nødvendigvis analsex på grunn av selve følelsen (for det er mye den samme følelsen som når man bæsjer), men fordi de tenner på tanken. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg vet ikke hvordan du har hatt analsex, men jeg kan ikke si at det føles som å bæsje 4 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 folk har ikke nødvendigvis analsex på grunn av selve følelsen (for det er mye den samme følelsen som når man bæsjer) Haha, hæ? 2 Lenke til kommentar
Cantante Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Haha, hæ? Ja, analsex er litt som en bæsj som går inn og ut xD 3 Lenke til kommentar
tole Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Hvis du legger mye godvilje til så kan du vel kanskje sidestille g-punktet med prostata. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Du får prøve nå mens du er gutt. Så tar du kjønnsoperasjon og gjør det igjen. Etterpå poster du fasiten her. Gleder meg til vi får svar Endret 11. mai 2013 av TityBoi 4 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Analsex anbefales, særlig hvis du har dame som kan ta på strap-on så du kan ri hu, det funker som bare det, du trenger ikke å ronke engang, du spruter fordet. 3 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Som Nik0 sier er det faktisk deilig for de aller fleste menn å få prostata stimulert. Det er vanskelig å komme til den utenfra. Men jeg ville nok ikke sidestilt det med g-punktet på kvinner. G-punktet eksisterer faktisk ikke Det man vanligvis kaller g-punkt er del av en større struktur og veldig kompleks struktur av klitoris. Men tilbake til spørsmålet... nei, det føles nok ikke likt. Det KAN føles godt for begge, om man er godt forberedt, og godt tent. Men det er nok et hakk bedre for kvinner enn for menn. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Som Nik0 sier er det faktisk deilig for de aller fleste menn å få prostata stimulert. Det er vanskelig å komme til den utenfra. Men jeg ville nok ikke sidestilt det med g-punktet på kvinner. G-punktet eksisterer faktisk ikke Det man vanligvis kaller g-punkt er del av en større struktur og veldig kompleks struktur av klitoris. Men tilbake til spørsmålet... nei, det føles nok ikke likt. Det KAN føles godt for begge, om man er godt forberedt, og godt tent. Men det er nok et hakk bedre for kvinner enn for menn. Er nok forskjellig, dama mi liker faktisk ikke analsex, hu har prøvd det mange ganger, men nei, jeg liker det mye bedre enn hu, menn kan jo få orgasme av bare det, kan kvinner det? tenkte siden menn har g-punkt der inne som blir stimulert. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Det er nok mange som ikke klarer å 'slappe av' tilstrekkelig. Den instinktive reaksjonen kan være vanskelig å overkomme. Også spørs det veldig på humøret. Synes ikke dere skal gi opp om det er noe dere begge ønsker. Jeg luftet ideén for dama en gang og hun lo og jeg tenkte ikke noe mer på det. Hun hadde aldri gjort det før. Så plutselig mens vi holdt på en gang spurte hun om jeg ville prøve, og hun nøt det noe vanvittig. Siden dengang har vi gjort det ifra tid til annen. Hun må være veldig, veldig tent for å få det til og det kreves mye lubrikasjon. Hvis dere starter med vanlig sex og hun blir god og våt kan du forsøke å bytte. Men ikke alle jenter blir veldig våte, og da er en vannbasert lubrikasjon hennes beste venn. Ikke vær ivrig. Gå saaakte. Når den har gått inn og ut noen ganger kan du øke tempo. Hun har fingret meg mens hun har sugd meg og det har vært godt når hun har truffet prostata, men jeg har også veldig problemer med å slappe av, selv for et par små fingre Kanskje det er mer naturlig for jenter å bli penetrert der nede. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Det er nok mange som ikke klarer å 'slappe av' tilstrekkelig. Den instinktive reaksjonen kan være vanskelig å overkomme. Også spørs det veldig på humøret. Synes ikke dere skal gi opp om det er noe dere begge ønsker. Jeg luftet ideén for dama en gang og hun lo og jeg tenkte ikke noe mer på det. Hun hadde aldri gjort det før. Så plutselig mens vi holdt på en gang spurte hun om jeg ville prøve, og hun nøt det noe vanvittig. Siden dengang har vi gjort det ifra tid til annen. Hun må være veldig, veldig tent for å få det til og det kreves mye lubrikasjon. Hvis dere starter med vanlig sex og hun blir god og våt kan du forsøke å bytte. Men ikke alle jenter blir veldig våte, og da er en vannbasert lubrikasjon hennes beste venn. Ikke vær ivrig. Gå saaakte. Når den har gått inn og ut noen ganger kan du øke tempo. Hun har fingret meg mens hun har sugd meg og det har vært godt når hun har truffet prostata, men jeg har også veldig problemer med å slappe av, selv for et par små fingre Kanskje det er mer naturlig for jenter å bli penetrert der nede. Ja jeg vet hvordan man går frem ved analsex, men er ikke så viktig for oss at hu skal like det, så derfor har vi ikke prøvd på det så ofte heller akkurat. Men jeg tror at menn får bedre orgasmer ved analsex en jenter. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Jeg tror ytterst få menn klarer å komme kun av den stimuleringen dog. Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Men fikk gutt97 svar på det han spurte om? Jeg vil si nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg