Gå til innhold

Full gullfeber i Diablo III etter kloningsfeil (Mac, PS3, PS4, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var ingen som hadde 371 billioner gull:http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/8769577993?page=2#21// We're aware of this purported screenshot that's been circulating, and I wanted to jump in to let you know that we've confirmed that this is image is not genuine. It has been photo-edited. The amount of gold has been edited to appear much greater than in reality. //

 

Takk! Har rettet opp dette nå. :)

Lenke til kommentar

Merkelig retning blizzard går med spillene sine, blir jo som sagt over, bare mer og mer tragisk dårlig. Men de tjener nok mest på det slik, så f*** kvalitet da ...

 

Uten å komme ut som en fanboy spiller ikke WoW og diablo3 var også et helt gjennomsnittelig spill. Men har fornøyelsen av å skjønne Starcraft2 på et menigmanns nivå (gold league) og ser ikke helt hvordan dette treffer da det er gitt ut 3 spill de siste 2 årene 2 av dem er ekspansjoner også har du diablo3. Starcraft2: HOTS har blitt så evig mye bedre enn WoL mest fordi WoL ble funnet ut av og alt ble bar eveldig stale. Fra hva jeg har sett er det ikke så mye grining over WoW heller, men det er jo rimelig idiotisk å gjøre mye med en formel i WoW som har gjort spillet til det desidert mest populære MMO spillet de siste 20årene i vesten (dunno about asia siden de har masse av disse f2p mmoene som er populære der borte) Diablo3 er i så måte det eneste spillet som har vært skuffende og fra hva jeg har lest har også blizzard innrømmet at Diablo3 ikke var en innertier.

 

Ser blizzard får mye hat og lurer da på hvorfor er det pure D3 "fiaskoen" eller er det bare hipt å hate på alle utenom Valve for tiden?

Lenke til kommentar

Etter min mening går Blizzard ned stien som de fleste andre har gjort denne generasjonen (konsollmessig).

Er en forretningsmodell som går ut på å gjøre spillene mest mulig casual og simple for å treffe en mainstream som kjøper alt mulig, og aksepterer itillegg halvferdige spill + å betale for DLC.

 

Men får bare se om den modellen etterhvert kræsjer sammen, får bare håpe. Imellomtiden fortsetter jeg å spille de få knipe med spillene som gjør ting mest mulig "riktig" utifra den gamle modellen.

Lenke til kommentar

Etter min mening går Blizzard ned stien som de fleste andre har gjort denne generasjonen (konsollmessig).

Er en forretningsmodell som går ut på å gjøre spillene mest mulig casual og simple for å treffe en mainstream som kjøper alt mulig, og aksepterer itillegg halvferdige spill + å betale for DLC.

 

Men får bare se om den modellen etterhvert kræsjer sammen, får bare håpe. Imellomtiden fortsetter jeg å spille de få knipe med spillene som gjør ting mest mulig "riktig" utifra den gamle modellen.

 

Så du mener at Starcraft2 er et causal spill? Jeg greier ikke helt å se hva du backer dette her, det har heller ikke kommet kritiske DLCs til noen av de TRE spillene blizzard har.

 

Det er litt sånn hive ut noen påstander om alt mulig uten å backe påstandene. Selvsagt det er mye DLCs til WoW men det er som regel bare kosmetiske ting, som man ikke trenger.

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

Uten å komme ut som en fanboy spiller ikke WoW og diablo3 var også et helt gjennomsnittelig spill. Men har fornøyelsen av å skjønne Starcraft2 på et menigmanns nivå (gold league) og ser ikke helt hvordan dette treffer da det er gitt ut 3 spill de siste 2 årene 2 av dem er ekspansjoner også har du diablo3. Starcraft2: HOTS har blitt så evig mye bedre enn WoL mest fordi WoL ble funnet ut av og alt ble bar eveldig stale. Fra hva jeg har sett er det ikke så mye grining over WoW heller, men det er jo rimelig idiotisk å gjøre mye med en formel i WoW som har gjort spillet til det desidert mest populære MMO spillet de siste 20årene i vesten (dunno about asia siden de har masse av disse f2p mmoene som er populære der borte) Diablo3 er i så måte det eneste spillet som har vært skuffende og fra hva jeg har lest har også blizzard innrømmet at Diablo3 ikke var en innertier.

 

Ser blizzard får mye hat og lurer da på hvorfor er det pure D3 "fiaskoen" eller er det bare hipt å hate på alle utenom Valve for tiden?

Det er ikke pure D3 fiaskoen, vil si det er WoW+D3. Det har vært mye whining rundt hvilken rettning de har kjørt WoW de siste åra, IMO siden midten av TBC-ish. Dvs, fjerne alt som heter dybde og kjøre hardt mot casual markedet og være mest mulig grådig. Det samme kan sies om D3. Har også hørt det også gjelder SC2, og da ikke selve "spillet" men alt "rundt". Skal ikke uttale meg for mye om SC2, da jeg ikke har fulgt med siden release.

 

Kan også legge til at WoW gikk på enda en smell, denne gangen -1,3mill subs http://www.mmo-champion.com/content/3241-WoW-Down-to-8-3-Million-Subscribers

Lenke til kommentar

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/8796520380

 

Auction Houses Up and Running

 

// Hey everyone,

 

I'm John Hight, the production director for Diablo III. As most of you know, after the release of patch 1.0.8 a small number of players exploited a bug to duplicate gold. The bug has since been fixed, and the Auction Houses and gold trading are back online.

 

While the issue is resolved, we know a lot of players have questions about what happened and what we're doing about it, so I wanted to take some time to discuss the details with you here.

 

So, What Happened?

 

Shortly after we released patch 1.0.8 in the Americas on Tuesday, players discovered a bug that allowed gold to be duplicated via the real-money Auction House. The bug was the result of a coding error that was exposed when we increased the gold stack size from 1 million to 10 million. This resulted in an overflow on cancelled auctions that yielded a greater amount of gold in return. Only a relatively small number of players had the billions of gold necessary to exploit the bug, and only 415 of those players chose to use this exploit for personal gain.

 

To all of you who reported this to us, thank you! As soon as we confirmed what was happening, we took the Auction Houses in the Americas offline and suspended gold trading in order to isolate the problem. From there, we were able to troubleshoot, develop a fix, test it, and deploy it to all regions before the day ended?also ensuring that patch 1.0.8 rolled out in other regions (without the bug) as scheduled. The Auction Houses remained offline and gold trades remained suspended until we completed a full audit of all transactions that occurred during this period. Once that was completed, we brought everything back online.

 

While this was happening, we locked accounts that appeared to be exploiting the bug as well as collaborators that held gold or items for the exploiters. Once we confirmed that an account was involved in this exploit, we either banned or rolled back the account depending on their activity.

 

What Does That Mean for Me?

 

Soon after the exploit was discovered, we contemplated doing a complete rollback, as was suggested by a number of players here in the forums.

 

The vast majority of players did not participate in the exploit and we didn't like the idea of punishing them for the bad behavior of a few people. A rollback would mean bringing the servers down for a lengthy period and a loss of all progression since 1.0.8 was released. Many players made significant accomplishments in the game that required time and dedication, and we felt it was worth the work involved to try to preserve these efforts and go after the exploiters instead.

 

With this in mind, we elected not to roll back the servers in The Americas and are instead working to remove duplicated gold from the economy through targeted audits and account actions (as indicated above) without taking away progress that our players rightfully earned.

 

As of this this post, we have already recaptured more than 85% of the excess gold from the accounts involved, and over the days ahead we will continue to pore over our audit data to reclaim as much duplicate currency as possible. We've also done a full audit of our code to help make sure that something like this doesn't happen again.

 

So, What's Next?

 

Many people bought and sold items and gold on the Auction House on Tuesday. We're making sure that all legitimate transactions go through. This means that if your account was not involved in the exploit, you will get to keep your items and gold, as well as any money you received from sales on the real-money Auction House. We'll also be donating all proceeds from auctions conducted by the suspended or banned players?including all of THEIR sale proceeds that we intercepted as well as our transaction fee?to Children?s Miracle Network Hospitals.

 

Thank You!

 

On behalf of the development team, I just want to say thanks again to those of you who took the time to notify us about this situation, as well as apologize for any inconvenience this issue may have caused you personally. We highly value fair play, and we?re going to continue to monitor the game and take steps necessary to prevent exploits like this from happening in the future. //

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...