Gå til innhold

lurer på om det er noen som har interesse av gammle kamera,har en del forskjellig og tenkte kvitte meg med de om der var noen som hadde kjærlighet til

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok..det var vel ikke akkurat salgsmelding..mere om der var noen entusiaster som ønsket seg gammle kameraer... men kan selvsagt kutte tråden..det var ikke i fortjeneste jeg sendte dette her...men men...selge de hadde jeg ikke tenkt på.. takk for tilbake svar

prøv bruktmarkedet på foto.no hvis du vil bli kvitt de. Salgsannonser her blir bare slettet...

:nei:

bare slette den da..det var mere tenkt gitt bort..men da regner jeg med du sletter dette..ikke menin g gjøre noe galt her...

Lenke til kommentar

ok..det var vel ikke akkurat salgsmelding..mere om der var noen entusiaster som ønsket seg gammle kameraer... men kan selvsagt kutte tråden..det var ikke i fortjeneste jeg sendte dette her...men men...selge de hadde jeg ikke tenkt på.. takk for tilbake svar

bare slette den da..det var mere tenkt gitt bort..men da regner jeg med du sletter dette..ikke menin g gjøre noe galt her...

var bare til info :) misliker at det ikke er lov med kjøp og salg her.

Lenke til kommentar

misliker at det ikke er lov med kjøp og salg her.

Her er vel meningene delte. Personlig så er jeg glad for at diskusjonene ikke blir fylt opp med salgsannonser. Selv om det hadde vært dedikerte tråder for kjøp og salg så er jeg redd for at gode vanlige tråder raskt hadde blitt "hijacked" av mer eller mindre fordekte annonser.

Når det gjelder denne aktuelle saken så stusset jeg når jeg så den, for det virket faktisk ikke som et salgsinnlegg. Men jeg var usikker på om det var for å unngå reaksjon eller om det var en reell god tanke om at samlere kunne få ta over liggende objekter.

Siden jeg kjenner personer som har interesse for å samle på diverse "utgått" fotoutstyr, så synes jeg det er flott at noen vil gi bort slikt. Men igjen så kan et "frislipp" av slike "gaveannonser" raskt føre til at noen prøver seg på noe som i realiteten er et salg.

Hvis jeg ikke tar feil så har det vært overtramp i tråden "Kupp på bruktmarkedet", der noen (få) har brukt tråden til å skryte av et salgsobjekt som viser seg å være lagt inn av den aktuelle forumist.

Endret av polljen
Lenke til kommentar

Her er vel meningene delte. Personlig så er jeg glad for at diskusjonene ikke blir fylt opp med salgsannonser.

Eget underforum for kjøp/salg hadde løst det problemet. Forøvrig var det bare et forsøk på å informere når jeg kommenterte første innlegg, da det så ut som en noe vag salgsannonse, som det alltid er noen som rapporterer.

En annen ting som sikkert hører hjemme et annet sted enn her; hva om det opprettes en tråd for "fotoutstyr gis bort"?

Lenke til kommentar

Eget underforum for kjøp/salg hadde løst det problemet. Forøvrig var det bare et forsøk på å informere når jeg kommenterte første innlegg, da det så ut som en noe vag salgsannonse, som det alltid er noen som rapporterer.

En annen ting som sikkert hører hjemme et annet sted enn her; hva om det opprettes en tråd for "fotoutstyr gis bort"?

Jeg tenkte det samme. Eventuelt også "Hjelp til prising av utstyr"

Lenke til kommentar

Jeg tenkte det samme. Eventuelt også "Hjelp til prising av utstyr"

kunne vert lurt,sikkert en del som meg som har masse jeg ikke har brukt for og som andre kunne ha brukt for i stede for kaste det..jeg er litt imot bruk og kast så lenge noen vil ha det...det var absolutt ingen salgs annonse..det finnes jo andre steder.. smil og beklager om det var veldig feil og lage en tråd på det,er ikke så vant m diskutere på nettet og trodde bare det var rette stede i og med de fleste intriserer seg vel for foto.. smil og god helg :)

Lenke til kommentar

Kan du legge ut bilder, evt. Sende på pm?

det ble litt mye oppstyr dette men om det er greit så skal jeg når loftet er ferdig ryddet iløpet av en ukes tid..ta bilde av alt sammen og om det er noen som mangler eller samler på dette så vil jeg bli glad for at det er noen som får glede av det isteden for at det blir kastet eller ligger og går istykker... får se hva alle blir enige om ..orker ikke gjøre noen ergelige..da det bare var godt ment,,ønsker alle en god helg.. :)

Lenke til kommentar

Ta det med ro, det er vel ikke noe oppstyr, ingen moderatorer som har kommentert her engang ;)

Bare hyggelig at du vil høre om noen er interessert vel! :w00t:

takk...

da skal jeg ta bilder av det jeg har funnet og om der er noen som vil ha så får de si fra... livredd gjøre noe galt.... he he...vil jo helst ikke gjøre det ihvertfall.... selv om jeg er et menneske som synes regler er til for og brytes...så vil jeg nødig tråkke noen på tærne...smil

og en god søndag til dere alle... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...