Mr Bunny Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Hearthstone: Heroes of Warcraft Lurer du på hva Hearthstone er? Se her: http://www.youtube.com/watch?v=Q1O6wRgru1A Her er en kamp mellom Shaman og Mage: http://www.youtube.com/watch?v=TQvtgCfvnN4 Betaen starter i sommer og spillet kommer ut i år på PC og Mac. Det er gratis å spille. Du kan tjene tilfeldige kort igjennom å spille spillet (helt gratis) Eller du kan kjøpe pakker med tilfeldige kort (som koster penger ) Men du vil få de samme kortene som du ville fått med å bare spille spillet gratis. Er det bare meg som ser fram til dette strategi kortspillet? 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 De som lager WoW TCG er sikkert kjempeglade for dette Lenke til kommentar
Mr Bunny Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Tror det blir lettere å skape et samfunn med konkurranser og slikt. Lettere med digital WoW TCG enn å bestille kort for fler penger på nettet og så dra til et sted i Norge for å delta på konkurranser. Sant? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Er det ikke Blizzard som lager Hearthstone? Lenke til kommentar
Mr Bunny Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Er det ikke Blizzard som lager Hearthstone? Jo. Lenke til kommentar
Skulkesyk Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Gleder meg noe sykt til dette! Dem hadde live stream i dag der dem viste noen av klassene http://www.twitch.tv/playhearthstone/c/2261460 Endret 9. mai 2013 av Skulkesyk Lenke til kommentar
fenele Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Så blir det F2P aka Pay2Win da eller? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Så blir det F2P aka Pay2Win da eller? Les førsteposten, den er ikke så mange linjer. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Les førsteposten, den er ikke så mange linjer. My bad. Jeg så bare på filmene. "Men du vil få de samme kortene som du ville fått med å bare spille spillet gratis." Kjekt hvis dette stemmer da, bare tar lengre tid å farme opp kort. Greit nok for et F2P. Lenke til kommentar
In Ter Face Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Ser ut som et morsomt spill en kan dra frem når en har litt tid til overs Lenke til kommentar
Skulkesyk Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 http://www.youtube.com/watch?v=GzeoBCAzHWQ Lenke til kommentar
Dag (@Hearthstone) Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Hei Det er ikke offisielt ennå, men jeg jobber med en norsk samfunn/fan side for Hearthstone: Heroes of Warcraft. Jeg har åpnet for registrering nå fordi jeg tror det vil hjelpe meg mye med noen brukere der som kan muligens gi litt tilbakemeldinger og slikt. Så det blir et bra sted for Hearthstone fans. Hvis du er interessert, kan du besøke siden. Men den er fortsatt i startfasen. Mvh Dag Endret 13. mai 2013 av Dag (@Hearthstone) Lenke til kommentar
Penesmurfen Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Gleder meg! Det blir dritfett Jeg skal lett lage meg hunterdeck.. HS har også et gamemodus som heter Forge, er som en draft, og du kan vinne boosters Lenke til kommentar
Dag (@Hearthstone) Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg har skrevet litt om de forskjellige modusene på www.hearthstone.no Men det hadde vært litt fint med noe tilbakemelding om siden, tar imot ris og ros. Lenke til kommentar
Skulkesyk Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 @Dag (@heartstone) Ser veldig bra ut så langt, blir og følge med på den her siden ja Lenke til kommentar
Dag (@Hearthstone) Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Takk! Jeg håper at det vil komme flere til Hearthstone.no når det nærmere seg beta eller utgivelse. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Sitter og håper på at jeg kommer meg med i betaen. Har signa opp for det, får vel se hvordan det er. Savner og spille sånne typen kortspill Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hmm, det ser kult. Skal garantert prøve det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå