slowmoris Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Har en asus N56V. Jeg bruker mus på den 90% av alle tilfeller, Men sjekt å bruke toucpad når jeg trenger det. en rask måte og deaktivere og aktivere den uten masse trin. Den er også iveien når jeg skal skrive mail. Så da bruker jeg ekstern mus istedet. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Pussig, deaktivering av touchpad er Fn+F9 på min Asus også. Har ikke din N56V merke av en "touchpad med skråstrek over" på F9 tasten? Endret 8. mai 2013 av mobile999 Lenke til kommentar
slowmoris Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 jo stemmer det. Men når jeg trykker skjer det ikke no. jeg kan jo alltid prøve ctrl +fn +f9 da.. ? Lenke til kommentar
slowmoris Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Den løsningen funket heller ikke. Men fant en midlertidlig løsning. Deaktiver touchpad når ekstern mus kobles til. Den var jo ganske smart. Bruker den midlertidlig. Men fortsatt. Vil ha f9 muligheten. kan det være noe jeg har greid å komme bort i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå