frds Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Hei! Fikk en mail fra Sony Entertainment Network hvor de takket for påfyll i lommeboken, noe som jeg ikke har gjort. Litt etter fikk jeg kvittering (takk for handelen osv) hvor det var betalt PlayStation®Plus: medlemskap i 90 dager. (119 kr) Såvidt jeg vet er det kun jeg som vet passordet til brukeren min. Jeg lurer på hvordan jeg skal gå frem for å finne ut hvordan og hvem som har kjøpt dette produktet fra min bruker, og om jeg i det hele tatt har noen mulighet til å få tilbake pengene. Da jeg overhodet ikke ønsker PS-pluss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Tipper det er snakk om automatisk fornyelse av ps-plus abonnementet. Lenke til kommentar
frds Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Tipper det er snakk om automatisk fornyelse av ps-plus abonnementet. Kan hende, men jeg har aldri kjøt ps-pluss abonnement. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Kunne du kanskje opplyst hva som skjedde? Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Kan det ha vært i forhold til Viaplay? Lenke til kommentar
frds Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Kan det ha vært i forhold til Viaplay? Ja regner med det. Fikk svar på mailen jeg sendte å da sa de det mest sannsynlig var pga det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå