Gjest Slettet+891234 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Hei, har nå fått spørsmål om hvilken PC jeg ønsker til bruk på jobb. Tidligere har jeg bare brukt windows pc, men samboer har en mac som jeg har snust en del på. I tillegg har jeg hørt en del positive ting om programmering på Mac, og jeg har lagt merke til flere og flere som bruker det til utvikling, så jeg er rett og slett blitt litt nysgjerrig. Problemet er jo at hvis jeg velger Mac kan jeg ikke bruke den til .net, noe jeg hadde litt lyst til å lære. På den positive siden er Mac bedre til Ruby som jeg har begynt å holde litt på med på fritiden. Noen som har tips eller erfaringer å dele? P.s., jeg antar at det blir mest brukt java, javascript, eller c# (og sikkert html/css + litt interaksjonsdesign arbeid) på den. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Du kan installere windows på mac-maskinen, eller kjøre det i virtual box. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 MacBook også kjøper du en win 8 Pro lisens og legger den inn som en ekstra partisjon ved hjelp av Boot Camp. Best of both worlds. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Ser ut til at det blir en MacBook på meg. Som dere påpeker, om jeg ser et behov for windows så satser jeg på de lar meg få lov til å legge det inn som en ekstra partisjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå