JSTePHN Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Jeg kjøpte en 2600k for ikke så lenge siden, og skal kjøpe hovedkort til den nå, men jeg vet ikke om jeg skal kjøpe maximus v formula eller maximus iv extreme(z). Er det noen fordel med å ha den nyere z77 versjonen? Om jeg skal kjøpe ny CPU i fremtiden blir det nok en Haswell, så det at den ikke støtter ivy bridge er ikke en viktig faktor. Jeg antar IV'en er best i.f.t. at den er like dyr, men er en "bedre" versjon? BTW: Jeg ser de har IV'en veldig billig på Proshop http://www.proshop.n...paign=pricesite er det noe jeg har oversett m.t.p. at den er 6-700kr billigere der enn andre steder? Endret 8. mai 2013 av JSTePHN Lenke til kommentar
Faller Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Ivy bridge og Haswell bruker forskjellige sokler, så du kan ikke bruke samme hovedkort til de to prosessorseriene. Når det kommer til de to hovedkortene har jeg ikke noe å bidra med. Mvh Faller Lenke til kommentar
JSTePHN Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Ivy bridge og Haswell bruker forskjellige sokler, så du kan ikke bruke samme hovedkort til de to prosessorseriene. Når det kommer til de to hovedkortene har jeg ikke noe å bidra med. Mvh Faller Oj, mente egentlig å skrive "...det at den ikke støtter...", men takk for innslaget. Rettet så man skjønner det nå. Endret 8. mai 2013 av JSTePHN Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Gigabyte UP7 - all im sayin.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå