Gå til innhold

Skjerm & tastatur eller dokkingstasjon

Anbefalte innlegg

Jeg har en ASUS 1101HA med Windows Home Premium som jeg bruker på jobb i en overgangsperiode. Det hadde vært fint å koblet den opp til skjerm og tastatur.

• Kan du koble maskinen til skjerm og tastatur med f.eks USB kabel
  • Eller er en løsning med dokkingstasjon det beste valget.

Det er vanskelig å finne god informasjon på nettet og håper dere kan hjelpe meg. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei du kan ikke koble en maskin til en skjerm med USB. Skjermer kobles til med enten VGA, DVI, HDMI, DP eller Thunderbolt.

Etter det jeg fant av ASUS 1101HA på nettet har du en VGA port på venstre side ved strømporten, så det er denne du må benytte.

Du må koble skjermen til maskinen med denne VGA porten og tastaturet ditt til USB porten. Om du kjøper en skjerm som ikke støtte VGA kan du kjøpe konvertere, som for eksempel VGA til DVI, osv.

Lenke til kommentar

Nei du kan ikke koble en maskin til en skjerm med USB. Skjermer kobles til med enten VGA, DVI, HDMI, DP eller Thunderbolt.

Etter det jeg fant av ASUS 1101HA på nettet har du en VGA port på venstre side ved strømporten, så det er denne du må benytte.

Du må koble skjermen til maskinen med denne VGA porten og tastaturet ditt til USB porten. Om du kjøper en skjerm som ikke støtte VGA kan du kjøpe konvertere, som for eksempel VGA til DVI, osv.

Takk for konstruktiv tilbakemelding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...