Aetius Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Juryen har talt, og kommet frem til et vinnerbilde.Dette er månedens bilde for april 2 Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Veldig kult sted og bilde! Gratulerer! Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Flott bilde - ble fasinert av Leica tattisen er den andre Leica tattoveringen jeg ser på kort tid. Lenke til kommentar
elasticE Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Flott bilde! Jeg bor 5 min unna, med enda bedre utsikt Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 [float=right][/float] Juryen har talt, og kommet frem til et vinnerbilde. Dette er månedens bilde for april Tusen takk for premieringen! En inspirerende, og ikke minst gledelig overraskelse! , Og takk for alle hyggelige hilsener, her og ellers... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Tusen takk for premieringen! En inspirerende, og ikke minst gledelig overraskelse! , Du kan være stolt over det bilde ja Måtte profilbilde til før jeg fant ut hvem du er/var Har du to kontoer her eller er det BK som gjør at du får forskjellige profiler ? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Du kan være stolt over det bilde ja Måtte profilbilde til før jeg fant ut hvem du er/var Har du to kontoer her eller er det BK som gjør at du får forskjellige profiler ? Takker! To profiler er vel ikke lovlig, så det er nok bare det at en i BK kan sette "navn" (gjøres i Min konto-detaljer, et valg som kommer fram i nedtrekksmeny under innloggingsnavnet , i selve BK, ). På samme konto kan en allikevel bruke nick-name/alias i selve forumet! Endret 9. mai 2013 av smort1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Juryen har talt, og kommet frem til et vinnerbilde. Dette er månedens bilde for april så hyggelig,gratulerer,jeg likte dette bilde veldig godt selv...så det var gøy se det ble mnd bilde... smil Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 så hyggelig,gratulerer,jeg likte dette bilde veldig godt selv...så det var gøy se det ble mnd bilde... smil Takk skal du ha, jeanetteroger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg