jeanette roger Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 PARADIS BORACAY Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Fantastisk. Kan nærmest kjenne at jeg sitter i en av båtene og duver på bølgene. Fantastisk heldig du Nydelige og klare bilder, som i en drøm 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Fantastisk. Kan nærmest kjenne at jeg sitter i en av båtene og duver på bølgene. Fantastisk heldig du Nydelige og klare bilder, som i en drøm tusen takk jentungen,anbefaler på det sterkeste og dra hit,ta massasje på spa hver dag og nyte nydelig mat blide herlige mennesker og fantastisk natur ta med deg din venninne..du kommer til bli forelsket i stede... og for ikke snakke om kl 18.15 hver kveld kom fukt bats 100 vis flyvende over for dra til fastlandet og spise frukt de er like store som meg,og et fantastisk skue... elsker dette stede like mye som jeg elsker stavern og rakke... ønsker deg en flott dag.. <3 klem og takk for dine altid oppmuntrende kommentarer gleder meg til få hjem bildene og bilder av fullmånen den var så nære at det føltes som om man kunne ta på den...smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 ps..det 3.bilde er av dragonboat festivalen...verdenskuppen...veldig artig og se.. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 En så utrolig fascinerende plass Jeanette ! Og godt teknisk 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 tusen takk terje,ja dette er et lite stykke paradis...virkelig verdt og besøke...håper få resten av bildene mine hjem snart så skal dere få se mere... ønsker deg en fin dag... klem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg