Anonym259235 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Låner en Nokia 700 grunnet problemer med iPhone-en. Lurte på om det går an å dele internett med den? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Det skal gå an. Enten med USB-kabel, eller med en app. Min foreløpig siste Nokia-telefon var en Nokia N8. Symbian hadde da ikke noen innebygget funksjon for å dele nettet via wifi, men det gik an med en app som heter JoikuSpot. Installererer du JoikuSpot, kan du opprette en trådløs sone. JoikuSpot finnes i gratisutgave, med noen begrensninger. Blant annet har den noen stengte porter, så du kan bruke internett (nettleser), men ikke MSN og slikt. Du kan også bruke USB-kabel, eller betale for JoikuSpot-fullversjonen. All min informasjon om Symbian er gammel, muligens utdatert. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Tenkte å dele internett med Nokia-en slik at jeg kan bruke Wifi på iPhone-en når jeg reiser på ferie i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå