Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, som dere vet laget jeg en annen forum-post for ikke så lenge siden. Men har nå tatt en beslutning for å kjøpe en bærbar pc istedet.

Jeg har da funnet denne PCen til kun 10,000 KR!

Informasjon om PCen:

http://www.dinside.no/895672/asus-g75vw

Jeg krever at den drar de fleste FPS spillene som Combat Arms og litt andre spill helt lag fritt. Det skal være smooth.

Håper virkelig noen kan hjelpe meg, er dette en god gaming pc, eller ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GTX 670M er et kort fra forrige generasjon fra Nvidia (Fermi), og er ikke blant de skarpeste i skuffen. Hvis du har ambisjoner om å kunne spille de aller fleste spill med høy oppløsning og høye innstillinger på grafikken, må du se etter maskiner med GTX 675MX eller GTX 680M (Kepler). Med GTX 670M må du nok finne deg i å moderere deg litt i en del spill. Da kan du like gjerne finne deg en laptop med GTX 660M - som faktisk er fra den nyeste generasjonen kort fra Nvidia. Ytelsesforskjellen mellom det og GTX 670M er liten, men du får laptoper med GTX 660M mye billigere enn den du lenker til.

Beste pris/ytelse m/GTX 675MX: Multicom Kunshan P150E

Beste pris/ytelse med GTX 660M-kortet finner du også blant Multicom-maskinene ... og samme med GTX 680M for den saks skyld.

Jeg vil anbefale deg at du står over kort fra den forrige generasjonen (GTX 670M, GTX 675M), med mindre du får en kraftig rabatt på prisen.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...