Geekeern Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hei! Jeg har en Nikon D3200 som jeg ønsker å leke litt med i Twixtor-programmet der jeg ønsker å få til slowmotion(sakte film). Men mitt kamera filmer kun i 50 FPS på 720p. Jeg er ganske sikker på at den skal klare 60 FPS på 720p. Men det får jeg ikke opp som alternativ når jeg går inn på kamerainnstillinger. I allefall ikke 60FPS. Noen som har en god svar på det? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Bytt fra PAL til NTSC i innstillingene, så skifter den fra 25 til 30 og 50 til 60. Lenke til kommentar
Geekeern Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Bytt fra PAL til NTSC i innstillingene, så skifter den fra 25 til 30 og 50 til 60. Kunne du være så snill å veilede meg på hvordan jeg får fram til å endre innstillingene? jeg er nybegynner... med andre ord null peiling! Lenke til kommentar
Geekeern Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg fant ut av det, Tusen takk for hjelpen Trondster! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå