14årig jente Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hei hei! For minst 2 uker siden mistet min bestevenninne synet og hørselen sin på skolen, og ble sendt rett til sykehuset. Jeg fikk ikke vite hva som skjedde akkurat inn på der, men hun dsa at de hadde sagt det ikke var noe farlig. Hun fikk så klart tilbake synet og hørselen. Men i dag igjen mistet hun synet og hørselen på skolen, og ble kjørt rett til sykehuset. Dette kan ikke ha noe med at hun trener alt for mye, eller stresser alt for mye. For hun har trent likt i flere år nå. Og hun føler dagene har vært de samme i 1 mnd. Hun er ute med venner, legger seg likt hver dag, og dagene går. Jeg føler dette må være noe alvorlig, siden det har skjedd 2 ganger på 2 uker. Og i alle fall siden hun bare er 14! Jeg har snakket med både henne, moren og faren hennes, og de er like fortvilet som meg! Er det noen her som har noen tanker om hva dette er, eller hva som skjer videre? Tar imot all slags opplysning, selv om det er så negativt som det går an å bli. Vil bare vite hva som kan skje med bestevenninnen min! Mvh en litt redd 14åring Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Vi er ikke leger I hvert fall ikke jeg. nesten umulig å svare på slik over Internett uten bakgrunn om den enkelte omtrent. Kan jo være hva som helst... Endret 7. mai 2013 av Gjest Lenke til kommentar
14årig jente Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Nei, vet det.. Og jeg beklager virkelig! Men noen her ute i verden må vel vite hva som kan skje, og om det er farlig eller ikke? Når legene bare sender henne hjem igjen, og hun kommer tilbake 2 uker senere med samme problem, må det være noe galt.. Dette er virkelig ikke normalt hos 14 åringer å miste både syn og hørsel.. Og det sier seg selv at jeg så klart blir redd for henne:) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Fint at du bryr deg om henne. Familien burde ta dette opp med fastlegen hennes. Da er ikke så mye sykehuset kan gjøre annet en å ha henne inne til observasjon. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Sikkert samme som Hedvig Ekdal i vildanden. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg brukte 5 minutter på å finne lignende erfaringer på nettet. I alle tilfellene jeg fant var personen 14 eller 15, og legene fant aldri ut hva det var. Ikke mye hjelp, med andre ord. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Ta henne med på sin livs reise jorda rundt, hvem vet hva som kan skje? Best of luck til henne... Lenke til kommentar
Wowgirl Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 jeg skjønner virkelig at du er redd for beste venninna di! bra du stiller opp for henne uansett! send henne til sykehuset for observasjon så finner de sikkert ut av det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå