iPhone_bruker Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 hei bare lurte på om det var flere som har opplev at iPhone 4s blir veldig varm når den lader... jeg har min telefon liggende ved siden av meg i sengen, og våknet i dag opp med et brannsår på høyre arm som har kommet av telefonen !! er det da noe galt med den? eller er det noen som har opplevd lignende? takk for svar Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Det er da ikke normalt i det hele tatt. Du har vel garanti på den enda så gå og få det fikset. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Ikke sov med mobilen rett ved siden av deg i senga, de blir varme når de ikke får noe lufting. En mobil blir varm nå den lader, og når du ligger oppå den vil den bare bli varmere og varmere, både du og senga isolerer veldig godt. Du kan prøve å ta det på garantien, men tvilsomt om du har ligget oppå mobilen med armen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) hei bare lurte på om det var flere som har opplev at iPhone 4s blir veldig varm når den lader... jeg har min telefon liggende ved siden av meg i sengen, og våknet i dag opp med et brannsår på høyre arm som har kommet av telefonen !! er det da noe galt med den? eller er det noen som har opplevd lignende? takk for svar Repiterer det ahpadt skrev, dersom du ikke har garanti, kan du bruke reklamasjonsrett, da det ennå ikke har gått 5 år siden du kjøpte telefonen. Alle produkter du kjøper har reklamasjonsrett i 5 år. Les mer hos forbrukerrådet: http://www.forbruker...-og-reklamasjon Dersom du har flere spørsmål kan du kontakte dem via e-post. Endret 7. mai 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
iPhone_bruker Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Ikke sov med mobilen rett ved siden av deg i senga, de blir varme når de ikke får noe lufting. En mobil blir varm nå den lader, og når du ligger oppå den vil den bare bli varmere og varmere, både du og senga isolerer veldig godt. Du kan prøve å ta det på garantien, men tvilsomt om du har ligget oppå mobilen med armen takk for svar... nei ik det smarteste eg har gjort og kommer heller ik til å ha mobilen i sengen mer! men det virker bare så rart at den blir så varm at du faktisk har fått blemme etter telefonen har opplevd at den blir fort varm uten at den lader også, ene gangen slo den seg bare av, så kontakter apple og ser hva de sier Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Om telefonen har gått varm uten å være til lading, på denne tiden av årstiden...er det definitivt noe som ikke er helt i lodd med mobilen din. Med mindre du har oppholdt deg i ett ekstremt oppvarmet rom? Lenke til kommentar
iPhone_bruker Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Om telefonen har gått varm uten å være til lading, på denne tiden av årstiden...er det definitivt noe som ikke er helt i lodd med mobilen din. Med mindre du har oppholdt deg i ett ekstremt oppvarmet rom? mobilen lå på lading mens jeg fikk skade og mobilen ble varm sist høst en gang... og selvfølgelig når det er varmt ute.. jeg var inne, og hadde lastet ned en del ting på den, samt spilt noe spill når den slo seg av.. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Alle produkter du kjøper har reklamasjonsrett i 5 år. Les mer hos forbrukerrådet: http://www.forbruker...-og-reklamasjon Det var vel litt å ta i. Det finnes mange produkter med 2 års reklamasjonsrett Lenke til kommentar
darket Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 ikke noe galt med telefonen, slutt å legg den i senga, og slutt å ligg oppå den er det loddefeil eller vakkel så vil den oppføre seg ganske merkelig hele tiden for å si det sånn blir den varm så har noe hengt seg, eller så er den innpakket Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Det krever bare noen få grader over kroppstemperatur for at brannskade skal oppstå, gitt nok tid. Om du ligger på telefonen og den er trykket mot en isolerende flate, så vil du alene varme den opp til 37 grader, om du deretter fortsetter å tilføre energi til den (lade den) så vil temperaturen fort bli skadelig for huden over en lang periode (som når du sover). 60 grader er ikke noe problem for en mobiltelefon, men for armen din er det mindre sunt. Hvis den går varm hele tiden og skrur seg av kan det være noen programmer som henger, slik at den varmer seg unødvendig mye opp. Du kan da prøve å reinstallere den via iTunes, husk å ta backup av alle tingene på mobilen først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Det var vel litt å ta i. Det finnes mange produkter med 2 års reklamasjonsrett Slik jeg forsto det så var det 5 års reklamasjonsrett, men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Slik jeg forsto det så var det 5 års reklamasjonsrett, men jeg kan ta feil. Mobiltelefoner, sammen med stort sett alt av elektronikk, har 5 års reklamasjonsrett, men mobiler er utsatt for såpass mye vind vær og slitasje at det nesten aldri er relevant. Bare å bruke den i regnet kan være nok til å bryte denne retten. Men i dette tilfellet er det mer sannsynlig at noe programvare i mobilen forhindrer den i gå i strømsparing og dermed varmer den opp ganske mye, spesielt under lading. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå