Vallhall Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Note 2...kunne gjerne vært større Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Sony Xperia S - På tide med ny snart. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Utrolig mange Samsung mobiler i denne tråden! Jeg sitter med en HTC One Silver, hadde en HTC Sensation før det. Begge helt utrolig bra mobiler. Endret 8. mai 2013 av SLi Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Populære og bra mobiler vet du =) . Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Pleier å tukle med sidemannens S3 på skolen, fin mobil, men dessverre ikke helt "meg". Kan skjønne at folk liker den da! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Enig, sli. Liker ikke s3 spesielt. Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 bruker 3 forskjellige telefoner daglig. en støkk møkka HTC med windows (brukes minst mulig, har denne pga jobb) en stk Hvit Samsung Note - kjempe fornøyd (brukes på jobb) en stk Sort Samsung Galaxy s4 - VELDIG fornøyd etter 1 uke (brukes til privat tlf) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Enig, sli. Liker ikke s3 spesielt. Den er da ikke SÅ forskjellig fra S4? En kollega gikk fra S3 til S4 ved lansering, så har trykket litt på begge. Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Altfor liten Galaxy Note 2. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Mala: tja, mer forskjellig enn feks lumia 920 og 900, og liker 920s design mens jeg misliker 900s design. Liker s4 pga front/skjerm ratioen, den minner mye mer om en s2 enn en s3 i form og generelt design (mer firkantet, ikke den rare formen på "metalldelen" på siden av tlf, bedre fysiske knapper, balansen i telefonen, og slike småting som kollektivt skiller s4 fra s3 betraktelig. Endret 8. mai 2013 av Slai Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Du likte ikke S3 spesielt.. Så kjøper du S4? I don't get it. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg vet du ikke forstår, du har tross alt et heeeeelt annet syn på hva som ser bra ut og ikke mtp ditt valg av tlf. For meg er det som å si "du likte ikke Whole Ten Yards men du liker 12 Monkeys? Ubegripelig!!!". Kan ikke forklare det nærmere uten ta tråden totalt off topic =). Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Sgs 3 blå. Kjempemisfornøyd. Prøver fortvilt å bli kvitt mannskiten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Har en grå Note II, elsker mobilen og pennen. Synes mobilen kunne ha vært laget i et annet materiale enn plast, er ikke i tvil om at det eller like slitesterkt som andre materialer. Det handler mer om opplevd følelse. Savner å ha en snerten mobil, men ville ikke byttet bort skjermstørrelsen. Tynnere kanter rundt skjermen hadde vært knall. Lenke til kommentar
olemarthin Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Rød lumia 920:) veldig fornøyd med selve telefonen, skulle ønske enkelte mobil spill som er populære på android og ios hadde kommet ut litt raskere men uten om det har jeg ingen ting å klage over. Endret 9. mai 2013 av olemarthin Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 bruker 3 forskjellige telefoner daglig. en støkk møkka HTC med windows (brukes minst mulig, har denne pga jobb) Det er ikke tilfeldigvis ePocket Handyman du bruker? Husker jeg måtte bruke det i forrige jobben min, på en ENORM Qtec med WP 4. Det ble til at jeg hadde en telefon jeg ringte med og en telefon jeg skrev timer og materiell på. Lenke til kommentar
batxi Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Nå har jeg en LG Optimus 2x P990, og er ikke akkurat fornøyd med den... Jeg anbefaler den ikke! Lenke til kommentar
otl Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Har en mobil jeg har hatt siden 2009, fungerer helt greit til mine behov. Når jeg pratet i telefonen for ett par år siden klarte jeg å miste den i en bøtte med vann, plukket den opp igjen og den personen jeg pratet med var fortsatt i andre enden. Måtte sette den på tørk så var den så god som ny. Tenkte jeg skulle ha lignende telefon ved neste kjøp også, men spørs om jeg får tak i. Mange ville skjemmes ved å holde i en slik telefon Samsung B2700 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå