jarle-60 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Frigjøringsdagen 8 Mai Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Et viktig bilde på en viktig dag! Flott kontrast med regn og tørt, lyst og mørkt, aggresjon og ømhet. En viktig påminnelse om å ikke ta for gitt, og å ta vare på og kjempe for alt som er viktig for oss! Gratulerer med dagen ! Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Takker for en fantastisk hyggelig kommentar, har selv en del familie som var med i en eller annen form i krigen. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 flott bilde,og dette er min fars fødselsdag,han ble født på frigjøringsdagen og ble kaldt Fred...dessverre døde han da jeg bare var 4 år,men flagger for han og fredsdagen hvert år,hyggelig at du tok opp dette emne,likte bilde godt <3 klem jeanette Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 flott bilde,og dette er min fars fødselsdag,han ble født på frigjøringsdagen og ble kaldt Fred...dessverre døde han da jeg bare var 4 år,men flagger for han og fredsdagen hvert år,hyggelig at du tok opp dette emne,likte bilde godt<3 klemjeanette Takker for kommentaren, leit å miste noen av foreldrene når men ikke mer enn 4 år. Godt å ha gode minner da ........... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg