Gå til innhold

Hvem artist synger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi jeg retter på det du skriver?

 

Hvor gammel er du egentlig? Håper de fleste her er 15- , ser sånn ut når man leser igjennom det folk skriver. Er så utrolig mye skrivefeil og andre gramatiske feil at det er skremmende.

 

Ikke at jeg er no gud på område, for all del :-)

Lenke til kommentar
trist at folk gir kjøss i rettskriving nå til dags...

 

Stor bokstav i begynnelsen av en setning. Er "kjøss" et ord?

 

Jeg sa ikke at jeg skriver korrekt norsk, men prøver iallefall, og retter meg selv.

Hva kjøss er vet jeg ikke, men f aen er iallefall ett ord :)

 

Blir ikke forbannet om noen poengterer feilene mine iallefall.

Lenke til kommentar
Fordi jeg retter på det du skriver?

 

Hvor gammel er du egentlig? Håper de fleste her er 15- , ser sånn ut når man leser igjennom det folk skriver. Er så utrolig mye skrivefeil og andre gramatiske feil at det er skremmende.

 

Ikke at jeg er no gud på område, for all del :-)

 

 

La oss heller håpe de er over 20 :)

Lenke til kommentar

La oss heller håpe de er over 20 :)

 

 

FNIS :---) kan umulig være noen som er over 20 med i denne 'diskusjonen'

 

 

uGn

 

Jeg er 19ogethalvt, teller jeg da? ;)

 

Menneh, seriøst, det står i retningslinjene at man ikke skal rette på folk for skrivefeil. Dysleksi er svært utbredt og i tillegg er det mange som skriver dialektord og sånne ting som de tar som en selvfølge, mens andre aldri har hørt om. Og at f*a*e*n rettes til "kjøss", kjøss er en vestlandsk/nordnorsk måte å si "kyss" (ganske stygt) på (særlig i nordnorge: "KJØSS MÆ I RÆVA!" ;) ).

 

Til alle sammen, les postene to ganger før du poster.

Det gjelder både til de som skriver dårlig norsk og de som kritiserer førstnevnte. Det er unødvendig å stresse, forumet tar ikke fyr og forsvinner i morra. ;)

Lenke til kommentar
feil

 

"Hvilken artist synger" heter det

 

www.nki.no -> kurs -> norsk

 

hmm..

 

www.hw.no -> Rettningslinjer -> 3

 

3.Hold dere til temaet i tråden. Privat småprat kan skje andre steder.

Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under "skjermkort" kategorien, om den blir postet i "Annet om data" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet".

 

Moderator er varslet.

Lenke til kommentar
Det var da voldsomt så mye aggresiv diskusjon man fikk ut av et så enkelt spørsmål da...

 

Svar på spørsmål:

 

'Singing in the rain" er et Broadway-show som var filmatisert i 1952, tittelsporet i orginalversjonen er så vidt jeg kan skjønne fremført av Gene Kelly.

 

Hehe, velkommen til hardflame.no eller.no. ;) Er forresten ikke den sangen han mener (tror jeg). Singing in the rain og Dancing naked in the rain er nok to vidt forskjellige ting. ;) Har ikke ei dame covret den sangen på et litt senere tidspunkt også, og gitt den ut som vanlig musikkspor (ikke musikal)? Mener å ha hørt noe sånt... :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...