zico74 Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Hvem artist synger denne sangen her, Im dancing naked in the rain?? zico74. Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Hvilken artist som synger denne? Hmm... kan jo være eurodancegruppa Infinity med Birgitte Moe og Kjell G. Henriksen i spissen. Låten heter Naked In The Rain og finnes på albumet med samme navn (2001). Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Mener den sangen er veldig gammel og har blitt covret flere ganger i løpet av de siste årene. Vet ikke sikkert tho. Lenke til kommentar
uGn Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 feil "Hvilken artist synger" heter det www.nki.no -> kurs -> norsk Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Eneste jeg kommer på er Blue Pearl's "Naked in the rain". Husker ikke helt åssen teksten går da den er ganske gammel nå.. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 feil "Hvilken artist synger" heter det www.nki.no -> kurs -> norsk Sånne som deg liker jeg ikke. Skal rette på absolutt alt. Håper det skjer noe med deg i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
kosh Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Trist at folk gir f aen i rettskriving nå til dags... Lenke til kommentar
uGn Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Fordi jeg retter på det du skriver? Hvor gammel er du egentlig? Håper de fleste her er 15- , ser sånn ut når man leser igjennom det folk skriver. Er så utrolig mye skrivefeil og andre gramatiske feil at det er skremmende. Ikke at jeg er no gud på område, for all del :-) Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 trist at folk gir kjøss i rettskriving nå til dags... Stor bokstav i begynnelsen av en setning. Er "kjøss" et ord? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 "kjøss" er hardwaredotnosk dor "f.a.e.n" eller lignende. Lenke til kommentar
kosh Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 trist at folk gir kjøss i rettskriving nå til dags... Stor bokstav i begynnelsen av en setning. Er "kjøss" et ord? Jeg sa ikke at jeg skriver korrekt norsk, men prøver iallefall, og retter meg selv. Hva kjøss er vet jeg ikke, men f aen er iallefall ett ord Blir ikke forbannet om noen poengterer feilene mine iallefall. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Ikke at jeg er no gud på område, for all del :-) Husk punktum. Og en ting til, vi skal ikke rette på andre her på forumet. Tenk om han har problemer med rettskriving da? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Fordi jeg retter på det du skriver? Hvor gammel er du egentlig? Håper de fleste her er 15- , ser sånn ut når man leser igjennom det folk skriver. Er så utrolig mye skrivefeil og andre gramatiske feil at det er skremmende. Ikke at jeg er no gud på område, for all del :-) La oss heller håpe de er over 20 Lenke til kommentar
uGn Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 La oss heller håpe de er over 20 FNIS :---) kan umulig være noen som er over 20 med i denne 'diskusjonen' uGn Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 La oss heller håpe de er over 20 FNIS :---) kan umulig være noen som er over 20 med i denne 'diskusjonen' uGn Jeg er 19ogethalvt, teller jeg da? Menneh, seriøst, det står i retningslinjene at man ikke skal rette på folk for skrivefeil. Dysleksi er svært utbredt og i tillegg er det mange som skriver dialektord og sånne ting som de tar som en selvfølge, mens andre aldri har hørt om. Og at f*a*e*n rettes til "kjøss", kjøss er en vestlandsk/nordnorsk måte å si "kyss" (ganske stygt) på (særlig i nordnorge: "KJØSS MÆ I RÆVA!" ). Til alle sammen, les postene to ganger før du poster. Det gjelder både til de som skriver dårlig norsk og de som kritiserer førstnevnte. Det er unødvendig å stresse, forumet tar ikke fyr og forsvinner i morra. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 For å legge norskkunnskapsdiskusjonen til side og svare trådstarter, tror jeg sangen du skal frem til er; Blue Pearl - Naked in the rain som tildligere postet. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 feil "Hvilken artist synger" heter det www.nki.no -> kurs -> norsk hmm.. www.hw.no -> Rettningslinjer -> 3 3.Hold dere til temaet i tråden. Privat småprat kan skje andre steder. Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under "skjermkort" kategorien, om den blir postet i "Annet om data" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Moderator er varslet. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Det var da voldsomt så mye aggresiv diskusjon man fikk ut av et så enkelt spørsmål da... Svar på spørsmål: 'Singing in the rain" er et Broadway-show som var filmatisert i 1952, tittelsporet i orginalversjonen er så vidt jeg kan skjønne fremført av Gene Kelly. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Det var da voldsomt så mye aggresiv diskusjon man fikk ut av et så enkelt spørsmål da... Svar på spørsmål: 'Singing in the rain" er et Broadway-show som var filmatisert i 1952, tittelsporet i orginalversjonen er så vidt jeg kan skjønne fremført av Gene Kelly. Hehe, velkommen til hardflame.no eller.no. Er forresten ikke den sangen han mener (tror jeg). Singing in the rain og Dancing naked in the rain er nok to vidt forskjellige ting. Har ikke ei dame covret den sangen på et litt senere tidspunkt også, og gitt den ut som vanlig musikkspor (ikke musikal)? Mener å ha hørt noe sånt... Lenke til kommentar
gspr Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 feil "Hvilken artist synger" heter det www.nki.no -> kurs -> norsk Sånne som deg liker jeg ikke. Skal rette på absolutt alt. Håper det skjer noe med deg i nærmeste fremtid. Dette kan oppfattes som truing. JEG håper du bannes fra forumet av den grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg