Harepuz Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Hei! Jeg og to medstudenter skal snart levere bacheloroppgave i markedsføring, og har i den forbindelse laget et spørreskjema vi ønsker at folk skal svare på. Spørreskjemaet finner du her. Vi setter stor pris på hvert eneste svar. Tusen hjertlig takk på forhånd Edit: Det hadde sneket seg inn en alvorlig feil i undersøkelsen (som vi ikke så noe til tidligere). Dette er nå fikset. Endret 7. mai 2013 av thormario Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 Tatt Takk for det kan aldri bli for mange svar, så sleng dere på dere som har et par minutter å slå i hjel Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Svarte deg jeg og! satser på at du får litt tilbakemeldinger Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Startet på undersøkelsen men ser fort at den ikke egner seg for en som aldri har hatt noe abonnement. Selv om jeg er i ungdomstida hvor det er vanlig å ha skyhøye mobilregninger så ligger jeg på rundt 20kr i måneden, det er ingen grunn til å ha abonnement da Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Hva er definisjonen på alder til "unge brukere"? Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 12. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) Tusen takk for hjelpen alle sammen! Vi setter stor pris på det Vi ser at vi godt kunne jobbet med å være mer spesifikke når det gjelder "unge brukere". Det var en hard nøtt å bygge inn dette i spørreundersøkelsen. Det er uansett slik at alder nå ikke nødvendigvis spiller noen rolle. Det som er viktig er hva man gjorde når man selv tok over sitt eget abonnement. Det er flere som har påpekt at dette er litt forvirrende. Det er klart at hele greia for mange vil være uaktuell, da de ikke har hatt telefon før de ble 18 (som noen påpekte på Facebook), mens noen ikke husker hva de gjorde da de ble eier. Vi klarte aldri å finne noen god måtte å sette inn krav til informanten på, men vi ser i ettertid at vi kanskje skulle gjort ting litt annerledes, sånn at dette kom litt bedre frem. Det er vårt første seriøse spørreskjema, og vi har allerede lært mye til en evt. neste gang. Vi har imidlertid på følelsen av at de som har svart har vært ærlige, og de har også skrevet fornuftige i feltet der man kan svare med egen tekst. Igjen, tusen takk! Endret 12. mai 2013 av thormario Lenke til kommentar
hean Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Navnet på undersøkelsen blir litt for avslørende, man bør ikke avsløre hva man undersøker i en slik test. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Jeg svarte det motsatte av det jeg burde, at jeg var kvinne osv. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Jeg stoppet å svare når jeg kom til alternativene om hvorfor jeg byttet operatør. Byttet av én enkelt årsak for noen år tilbake: NetCom var først ute med iPhone i Norge. Ingen svaralternativer passet til det. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg svarte det motsatte av det jeg burde, at jeg var kvinne osv. Oisann. Du er jo en skikkelig bad cat også, du. Vil takke alle som har bidratt for hjelpen Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg svarte det motsatte av det jeg burde, at jeg var kvinne osv. Jupp, er som regel slik jeg ser for meg de kommer frem til de latterlige statistikkene sine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå