metyo Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Gjelder: Fysikk 2, R2 og Kjemi 2. Ønsker svar fra noen som er 100% sikker. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 I teorien kan man det, men ikke i praksis, ble jeg fortalt mange ganger på videregående. Det vil si at det ikke er noen formelle regler mot det, men det skjer aldri at en elev blir trukket ut i både skriftlig og muntlig eksamen i ett fag. Dette var i Østfold. Jeg kan jo ikke si sikkert at praksisen ikke er annerledes i andre fylker, men det tror jeg ikke. Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Det er sikkert riktig at det ikke skjer i praksis på de fleste fag, men i norsk (som alle har skriftlig eksamen i). hadde jeg tre eksamener. Hovedmål skriftlig og muntlig, i tillegg til sidemål skriftlig. Lenke til kommentar
metyo Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Ja, norsk er helt annen sak. Lurte bare på de fagene jeg har nevnt. Det er sikkert umulig å komme opp både i skriftlig og muntlig i de fagene. + at du har bare 1 kolonne for eksamenskarakter på vitnemålet. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Det er som sagt ikke noen regler mot det, men fordi det er utrolig upraktisk for administrasjonen (et visst antall lærere i et visst antall fag, gir bare et visst sett med muligheter), forekommer det aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå