Kfinn Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hei Jeg skal selge mitt pente brukte Leica V-LUX 2 kamera, men er usikker på hvilken pris jeg bør sette og hvordan jeg enklest selger det. Har dere noen forslag? Inkludert er kameraet, usb-kabel og lader. Minnekort medfølger ikke. Takk for hjelpen :-) Lenke til kommentar
qwert Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 En tusenlapp kanskje, om du finner riktig kjøper. 500 for kameraet og 500 for Leica-logoen. Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Jeg skal selge mitt pente bruktkamera, men er usikker på hvilken pris jeg bør sette og hvordan jeg enklest selger det. Det er bruktmarked på foto.no, ellers kan du prøve på Finn. Prisen synes jeg det er vanskelig å si noe om, og det lgger heller ikke noe FZ100 (eller Leica V-LUX 2) ute nå på Foto.no i øyeblikket. I forhold til dagens FZ200 som koster vel 3500 og er et vesentlig oppgradert kamera synes jeg 1000 er mye, men du må jo bare starte et sted og justere prisen hvis du ikke får solgt. Endret 7. mai 2013 av seriksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå