PotionPixie Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hei! Skal flytte til Tromsø til hausten, og ser etter ein stad å bu. Eg skal flytte saman med kjærasten som er lærling, og lurte på om det går an å søke om studentbolig dersom berre ein av oss skal studere på universitetet? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Det er ikke et vanlig studentsamskipnadsvilkår at begge er studenter, i alle fall SiO krever bare en student. Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Vil tro at det skal gå helt fint, men det beste svaret får du med å kontakte de direkte! email: [email protected] Lenke til kommentar
PotionPixie Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 takk for hjelpa! Sendte mail istad Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Det er ikke et vanlig studentsamskipnadsvilkår at begge er studenter, i alle fall SiO krever bare en student. Her i Bergen må alle som bor i en studenthybel/-leilighet være studenter. Det står i hvert fall i leieavtalen min. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 I Trondheim tror jeg det vanlige er at på parleiligheter blir par med barn prioritert høyest, deretter par der begge studerer, så par der den ene studerer og til slutt single. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå