SD88 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hei. Har et lite problem med pc'n som jeg ikke klarer å finne ut av. Det virker som pc'n bytter/hopper til skriverbordet med jevne mellomrom av seg selv. Jeg vet ikke hva som er årsaken, men for en eller annen grunn når jeg sitter å skriver eller surfer på nettet vil den automatisk hoppe til skriverbordet slik at jeg ikke får gjort noe med mindre jeg først trykker på nettleseren med datamusen. Det samme problemet oppstår når jeg spiller, da blir spillet automatisk minimert. Utrolig irriterende. Noen som har vært borti dette problemet selv og har noen råd? Har prøvd å av installere Chrome og installere på nytt, mem det hjalp ikke. Trodde også at det kanskje hadde noe med tastatur å gjøre, har prøvd å koble av tastaturet, men til ingen nytte, problemet fortsetter. Kan det være noe galt med selve operativsystemet? Har sjekket etter oppdateringer, men kjører allerede siste versjon av Windows 7 64bit. Håper på litt hjelp her Takk på forhånd. Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Da fant jeg endelig ut av det. Viste seg å være en driver konflikt mellom driveren til tp-link og wifi driveren i windows. Av installerte driveren til tp-link'en og alt er tilbake til det normale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå