ToxXicBleed Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Jeg har installert Windows 7 på SSDen og HDDen. SSDen min er 128GB, men har bare 60GB igjen, så jeg har lyst å bruke HDDen min som er på 1TB som lagringsplass er det mulig når jeg har windows 7 installert? Endret 7. mai 2013 av ToxXicBleed Lenke til kommentar
wassup Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg har installert Windows 7 på SSDen og HDDen. SSDen min er 128GB, men har bare 60GB igjen, så jeg har lyst å bruke HDDen min som er på 1TB som lagringsplass er det mulig når jeg har windows 7 installert? Ja, ser ikke noe problem i det? Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Kan jo slette Windows fra HDD'en, hvis du vil ha mer plass. Lenke til kommentar
ToxXicBleed Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Kan jo slette Windows fra HDD'en, hvis du vil ha mer plass. em.. hvordan får jeg det til? men, hvordan får jeg til å bruke HDDen som lagrisplass når jeg er på SSDen? er ikke helt sikker på hvordan jeg får det til Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 em.. hvordan får jeg det til? Er du gal? Du sletter jo ikke Windows fra SSD'en, det ligger jo ikke på HDD'en en gang. Hva er problemet egentlig? Er det ikke bare velge lagre på D-disken (mest sannsynlig)? Lenke til kommentar
v-g Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Sett default plass for my docs, my pics, my etc til HDD. Gjort det selv, funker fett. Lenke til kommentar
ToxXicBleed Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Sett default plass for my docs, my pics, my etc til HDD. Gjort det selv, funker fett. ok funker det på samme måte med origin spill, steam, uplay? Lenke til kommentar
v-g Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 ok funker det på samme måte med origin spill, steam, uplay? Beklager, veit ikke. Bruker maskinen min til kun arbeid. Mulig Google veit. Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) ok funker det på samme måte med origin spill, steam, uplay? går fint ann å instalere Origin, Stem og sånt på HDD bare at når du skal instalere origin eller stem, så må du velge at det blir instalert på harddisken gjort det selv før, når eg hadd ebare en 120 gb SSD, , men nå har eg en 256 gb SSD, der eg har instalert origin med bf3, crysis 3 , steam med Callof duty black ops 2 + windows på samme disken. forsatt mye plass, har 1 TB harddisk til lagring Endret 8. mai 2013 av TheGaame Lenke til kommentar
ToxXicBleed Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 går fint ann å instalere Origin, Stem og sånt på HDD gjort det selv før, når eg hadd ebare en 120 gb SSD, , men nå har eg en 256 gb SSD, der eg har instalert origin med bf3, crysis 3 , steam med Callof duty black ops 2 + windows på samme disken. forsatt mye plass, har 1 TB harddisk til lagring så.. hvordan kan jeg spille bf3 på SSDen når jeg har det på HDDen? Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 visst du har Origin instalert på HDD- blir spilla lagret på hdd, og filene laster fra HDD- ikke fra SSD. skal du spille spill gjennom SSD- må du ha instalert spillene på SSD. forskjellen er at SSD laster filene raskere enn en HDD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå