SteinarN Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg har oppdaget at jeg har PC Angel fra Soft Thinks installert. Dette er vistnok et sikkerhetskopiprogram eller noe i den duren. Aner ikke når det har kommet inn. Jeg formaterte og la alt inn på ny HD med HP recovery cd som jeg på forhånd hadde laget med HP's originale recovery funksjon. Windows XP bærbar pc. Noen som vet om PC Angel kunne ligge inne på denne cd-en? Jeg kan ikke se at dette programmet har noen funksjon, har aldri lagt merke til det før jeg fant det i "tjenester". Noen som kan si noe om dette programmet? Lenke til kommentar
Araho Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 PC Angel er et program som lager/beskytter "recovery"-partisjonen på harddisken din. Det er også skjult fra vanlig avinstallering. Det vil si at du sannsynligvis ikke vil trenge CD-platen neste gang du føler for å installere windows på nytt (All info funnet ved kjapp googling, så kan ikke egentlig svare på så mange spørsmål om programmet) Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Takk for svar. Fant omtrent det samme selv ved googling. Jeg har en recovery partisjon ja, den er beskyttet og ikke mulig å komme inn på. Men tenkte ikke at PC Angel hadde noe med den å gjøre, men kanskje det er det den har. Ser at under programmer har jeg diverse HP backup og recovery funksjoner, disse har åpenbart med recovery partisjonen å gjøre. Kanskje linker disse funksjonene faktisk til PC angel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå