Gå til innhold

ASUS Maximus V Formula. skal ha nytt hovedkort!

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg et nytt hovedkort og siden jeg har et rødt skjermkort så tenkte jeg skulle gå i farger. Jeg liker at kabinettet og alle komponenter har 2 maks 3 farger som passer sammen. Då rødt og svart kjører jeg da. Men så ser jeg på det hovedkortet jeg har nevnt at det er vannkjøig på hovedkortet. Jeg vil ikke ha det, men det er det hovedkortet jeg har sett på og det billigste for min del. Jeg er også fan av ASUS og kjører som regel di på grunn av kvalitet og garanti. Ser at MSI har kommet med noen nye gaming hovedkort i sort og rød. Men er ikke så fan av de. Med an gang jeg ser på hovedkortet så ser øyna mine at dette er billig dritt. Kan hende jeg tar feil.

Så... trenger jeg vannkjøling til det hovedkortet? eller kan jeg la vær.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=755663

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal kjøpe meg et nytt hovedkort og siden jeg har et rødt skjermkort så tenkte jeg skulle gå i farger. Jeg liker at kabinettet og alle komponenter har 2 maks 3 farger som passer sammen. Då rødt og svart kjører jeg da. Men så ser jeg på det hovedkortet jeg har nevnt at det er vannkjøig på hovedkortet. Jeg vil ikke ha det, men det er det hovedkortet jeg har sett på og det billigste for min del. Jeg er også fan av ASUS og kjører som regel di på grunn av kvalitet og garanti. Ser at MSI har kommet med noen nye gaming hovedkort i sort og rød. Men er ikke så fan av de. Med an gang jeg ser på hovedkortet så ser øyna mine at dette er billig dritt. Kan hende jeg tar feil.

Så... trenger jeg vannkjøling til det hovedkortet? eller kan jeg la vær.

http://www.komplett....aspx?sku=755663

se på asus.com, der dem omtaler denne kjølinga som "hybrid Thermal solution"

et utdrag :

Hybrid Thermal Solution

Sharp ROG looks and cooler temps with patent-pending innovation

The exclusive ROG Hybrid Thermal Solution offers the world’s first air and water cooling-ready thermal design, available on ROG Maximus V Formula motherboards. Alongside a premium heatsink, it integrates a heatpipe and an all-copper water channel with electroplated barbs on both ends, making it the most flexible choice for power users who wish to have more freedom when selecting cooling setups. Whether by air or water, it brings better heat removal from critical power delivery components for improved stability. It also makes liquid cooling installs simpler and quicker for an undisputed overclocking advantage.

her er et bilde av denne

http://rog.asus.com/technology/republic-of-gamers-motherboard-innovations/hybrid-thermal-solution/

Endret av TheGaame
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...