tom waits for alice Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Nei, leve skal du hver dag i kanskje 60-70 år til, det er dø du bare gjør en gang. Geir Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Bare tenk på det, trådstarter, hva kommer til å være viktigst når du er 50 år gammel? Vil det være eventuelle møbler og glassruter, som ingen er uerstattelige, som tok skade mer enn 30 år tidligere? Eller vil det være minnene, slik at du kan tenke at "jeg levde virkelig livet som 16-åring og hadde så mye moro som jeg aldri vil få tilbake og aldri ville byttet bort for noe". Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Bare tenk på det, trådstarter, hva kommer til å være viktigst når du er 50 år gammel? Det er vanskelig å spå, især om fremtiden. Mange av oss har prøvet, de færreste har lykkes. Jeg er over 50 år gammel, og nei, fyllefestene er ikke det jeg minnes med størst glede. Geir Endret 13. mai 2013 av tom waits for alice 2 Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Det ble en bra fest ? ble tatt, men kunne ikke forvente annet heller. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Det ble en bra fest ble tatt, men kunne ikke forvente annet heller. Da blir jo spørsmålet om festen var verdt å miste tillit over. 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Det vet han vel ikke før senere, det vil si en dag når han trenger den tilliten til noe viktig noe... Geir Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Har snakket med foreldrene mine. De ble sure først, men forstod etterhvert dette med festing osv. de sier at de har glemt hvordan det var å være ung, og at de har forstått meg ?. Tillit? Tja, det blir bedre. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Ble det noen skader? Jeg har forøvrig vært på flere fester med maks 25 stk. Ble ingen skader, bare litt spy på badet og alle glassene i skapet var brukt haha Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 2 glass ble knust, for været var så fint at vi satt ute for det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå