Gå til innhold

Ny tv - 55"-60"

Anbefalte innlegg

Hei, vil kjøpe ny tv, og vil ha godt bilde.

Tror ikke jeg har behov for 3D, wifi eller andre smartegenskaper.

Skal kobles til pc for å se film og litt surfing på nett.

Maks pris 20.000,-

Men klarer jeg meg med en som ligger mellom 5.000,- og 10.000,- siden jeg ikke krever noen spesielle egenskaper, annet enn godt bilde?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med en Makspris 20.000,-, får du deg i alle fall en god TV. Kjøpte meg en ny Panasonic 55" led. Utrolig hvor mye bedre den er, en min 3 ås gamLe Sony 46" LCD.

http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/TXL55DT50Y/panasonic-55-3d-led-smart-tv-tx-l55dt50y

Jeg synes også Philips med Ambilight-teknologi, er velig bra til film.

http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/55PFL6678S/philips-55-3d-smart-led-tv-55pfl6678s

Lenke til kommentar

Hadde ventet med å kjøpe tv til etter sommeren, eneste grunnen til at den er såpass dyr er at det er en 2013 modell, altså helt ny modell.

6100 er jo ikke en spesielt bra modell, kun helt OK. Du vil f.eks få mye bedre bilde med Panasonic tven som det ble linket til som er en toppmodell i motsetning til 6100 som er budsjett.

7 og 8 serien kommer til å falle i masse i pris og de er RIMELIG mye bedre enn 6 serien, venter du til etter sommeren får du de til under 20.000.

Den som det ble linket til er jo også den dårlige 6 serien, finnes 6500 og 6800 som er litt bedre igjen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Godt poeng!

Har i grunn ikke hastverk med å kjøpe ny TV, så mulig jeg avventer til etter sommeren. Da er vel også 2012 modellene billigere eller faset ut, slik at prisen på de seneste utgavene blir konkurransedyktig.

Det ville jeg helt klart gjort.

Var det samme i fjor når 55ES8005 ble lansert, da kostet den 24990 akkurat som dagens F, og ES fikk man jo for helt ned til 12500kr for på slutten.

Forrige søndag hadde lefdal utrolig bra tilbud på lg 55 lm860v, tror det var 13000kr elns. Så gjelder å følge med. :) Der får du mye mer for pengene vs en 6100 samsung.

Lenke til kommentar

Ser Expert har LG55 670T på tilbud til 9999 i dag, det er mye tv for pengene. :)

Ja, man må tydeligvis følge godt med. Har opprettet varsling på prisendringer på et utvalg av TV-er hos prisjakt.no. Ulempen er at Elkjøp, Lefal, Expert osv opererer med ulike modellnummer.

Lenke til kommentar

Ja, man må tydeligvis følge godt med. Har opprettet varsling på prisendringer på et utvalg av TV-er hos prisjakt.no. Ulempen er at Elkjøp, Lefal, Expert osv opererer med ulike modellnummer.

Følg de på Facebook eller abonner på nyhetsbladet så får du det på mail. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...