Arve Systad Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Har du valgt logo snart? *nyskjerrig* Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Skal installere photoshop nå. Lager ett forslag innen en time :-) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Send en pm til (jonas) og spør ham. Han har full roen! Det er mange her på forumet som har skills i design, blant andre designerus, mikka, PiRANha, Psilocybe, og Adawen for å nevne noen. Juhu, jeg ble nevnt! :smile: Takk, ja! Hehe, hvor mye betalte du da? :wink: Jomfrudommen.. Nei, huff! *brekninger* Et kjapt forslag. Ble muligens litt mørkt... :-? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Irriterende når jeg har brukt tid så kommer Mikka med ett "kjapt" forslag så det skulle være 04 :oops: Fikser seff dette hvis du liker logoen :smile: Er åpen for forslag :-) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Slik det ser ut nå så er det arve87 sin første logo som blir brukt.. Den passer fint inn på siden. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 WHEEEE! Mitt første vellykka "designoppdrag"? Vist ønskelig kan du få den orginale psd fila. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Det var dårlig gjort. /me ville vinne. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 [merkelig dobbeltpost] Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Må få lov å prøve meg, jeg også: Ikke noe særlig bra, men men ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå