Marvil Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Om noen har veldig lyst så kan de få lov til å designe en logo til Sogndalsrussen.. Trenger ikke være av de mest innviklede, men gjerne litt fancy og pen.. På forfånd takk for hjelpen.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 farger, sammenheng den skal brukast i, skal det stå noke meir enn "Sogndalsrussen" i den...? Litt info takk Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Beklager litt lite info.. Info: - Skal brukes på russeside. - Bør vel helst ha fargene rød i seg, siden vi er rødruss. - Sogndalsrussen.com kan det godt stå. Kanskje 2004 også.. - Link til den lang fra ferdige siden: http://aroneid.viper.easyisp.org/russ/index.htm Slik er basisen av siden.. Kom gjerne med tips.. Den som lager en fin banner får reklamebanner på siden når den er ferdig.. Kanskje en kompensasjon også.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Måtte jo berre prøve å snekre sammen noke Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Herlig, herlig.. Om det ikke kommer noen bedre i nærmeste fremtid så blir det nok den.. Tusen takk for fint bidrag.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 og mekka noe greier i farten...si ifra hvis det er noe du vil ha annerledes. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Kan lage noe i morra. La konkurranse gå 3-4 dager til da plz :-) /me vil vinne. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 "Konkurransen" går en stund den.. Siden er jo ikke ferdig, så man har god tid.. Kom med framlegg.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Kjeda meg litt... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Send en pm til (jonas) og spør ham. Han har full roen! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Send en pm til (jonas) og spør ham. Han har full roen! Det er mange her på forumet som har skills i design, blant andre designerus, mikka, PiRANha, Psilocybe, og Adawen for å nevne noen. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Send en pm til (jonas) og spør ham. Han har full roen! Det er mange her på forumet som har skills i design, blant andre designerus, mikka, PiRANha, Psilocybe, og Adawen for å nevne noen. Spank you! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 PiRANhA: Du er velkommen til å lage en logo.. Alle andre også.. Alle forslag blir godt mottatt.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 PiRANhA: Du er velkommen til å lage en logo.. Desverre...jeg gjør ikke slikt lenger... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Send en pm til (jonas) og spør ham. Han har full roen! Det er mange her på forumet som har skills i design, blant andre designerus, mikka, PiRANha, Psilocybe, og Adawen for å nevne noen. Spank you! hehe, jeg fikk jo penger av deg for å si det så... :wink: 10hi. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Send en pm til (jonas) og spør ham. Han har full roen! Det er mange her på forumet som har skills i design, blant andre designerus, mikka, PiRANha, Psilocybe, og Adawen for å nevne noen. Juhu, jeg ble nevnt! :smile: Takk, ja! Mulig jeg prøver å lage noe hvis jeg kjeder meg.. :wink: Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Send en pm til (jonas) og spør ham. Han har full roen! Det er mange her på forumet som har skills i design, blant andre designerus, mikka, PiRANha, Psilocybe, og Adawen for å nevne noen. Juhu, jeg ble nevnt! :smile: Takk, ja! Hehe, hvor mye betalte du da? :wink: Lenke til kommentar
en mann Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Litt kjedelig side da. Kan jeg lage et forslag på den og? Ink. koding? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Kom gjerne med forslag til siden.. Vet ikke hvilken side du har sett, men om det er den linken jeg posta i innlegg nr.3 så erke den helt bra.. For tiden funker www.sogndalsrussen.com , men den forsvinner kanskje.. Om noen har forslag så kom gjerne med dem.. Kommer til å legge inn en tilbakemeldingstråd når jeg nærmerer meg det ferdige produktet.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 hmm...har på en følelse at mine forslag er i litt feil størrelse, det skal selvfølgelig fikses på hvis det blir aktuelt å bruke en av de. Kommer kansje med flere forslag senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå