Øystein.F. Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Lanserer eigen indie-kanal i PlayStation Store. Les hele saken Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Når det blir bekreftet at kanalen blir tilgjengelig i Norge kan vi juble. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Haha, morsom lesning, dette. Kanskje Ouya er en større konkurrent enn mange trodde? Den vil jo aldri måle seg med AAA-spill, men den er jo basert rundt indie-spill. Allerede nå er det to, tre hundre spill ute eller rett rundt hjørnet, og konsollen er ikke ute engang. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 sony kommer til å gruse Ouya nå.... Ouya som en spill platform er ferdig as we speak. det hjalp heller ikke på med en dårlig start av Ouya hw'en. Lenke til kommentar
flipsenated Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Syntes det er bra at Sony og Microsoft satser på indie, da dagens AAA-spill blir mer og mer fylt opp av plagsomme mikrotransaksjoner, online-DRM og DLC-er.. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Her er også en litt interessant artikkel om Sony sin satsing på området: http://www.eurogamer.net/articles/2013-04-27-sonys-indie-initiative-how-the-hardware-giant-is-courting-small-team-talent Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Syntes det er bra at Sony og Microsoft satser på indie, da dagens AAA-spill blir mer og mer fylt opp av plagsomme mikrotransaksjoner, online-DRM og DLC-er.. Eg er einig. I mine auge blir den "vanlege" spelindustrien mindre og mindre interessant. Det er lenge sidan eg reagerte med entusiasme når eit nytt storspel vart kunngjort. I staden lurar eg no berre på korleis dei har tenkt å øydeleggje det denne gongen. Neddumming? DRM? Spelkonsept bygd rundt forretningsmodell? Spelindustrien har mista fokus på spela, spelarane og utviklarane. Dei har allereie byrja å tape på det, og vil truleg fortsette med det so lenge dei ikkje endrar oppførsel. Nesten alt det spennande skjer innan for indie-utvikling i dag, og utvalet blir berre betre og betre. Kay 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå