Øystein.F. Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hausten byr på gjensyn med Sora, Donald og Langbein. Les hele saken 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Beste nyheten denne måneden for min del! Jeg har spillene på PS2, men jeg orker ikke begynne på dem siden denne collection kommer snart! Kjempe meg igjennom nok engang i Colliseum, utforske Agrabah, svømme i Kong Triton's rike, herregud så digg det skal bli. Mitt indre barn gleder seg med et gjensyn med Mickey, Donald & Co! Endret 7. mai 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Herlig, godt å endelig få en dato på det September blir en bra måned, med både dette her og GTA V Lenke til kommentar
Seal Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Herlig, gleder meg! Får spille dette når jeg har perm fra militæret da Men nå er det virkelig på tide med noe mer om KH3!! Lenke til kommentar
zerut Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 konge glede glede klarer ikkje venta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå