S.Eternal Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hei. Byttet til sommerdekk i dag. Tok en liten kjøretur og kjøreegenskapene var heeeeelt anderledes. Er helt blank når det kommer til dette så lurer bare på om det er normalt at kjøringen virker anderledes? Kjenner det er mye tyngre å svinge + bilen legger seg litt mot høyre når jeg slipper rattet. Ratte beveger seg også en god del mot venstre og høyre når jeg kjører rett fram på flat asfalt. Må dekkene kjøres inn eller er dette normalt? takker på forhånd! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Har du riktig trykk i dekkene? Lenke til kommentar
S.Eternal Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Har du riktig trykk i dekkene? Godt spørsmål! De har ligget ute hele vinteren og har ikke sjekket det enda. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 mest sannsynlig feil dekktrykk ja Lenke til kommentar
S.Eternal Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Skal få sjekket det opp etter jobb ikveld! Har en lang kjøretur forran meg i morgen, så stresset litt med dette Men kan det være noe annet? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Ja, det kan være noe annet, men med tanke på at du ikke har fylt luft i dekkene etter at de har ligget ute hele vinteren så er det meget sannsynlig at det er det som er problemet. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Etter man har skiftet dekk bør første turen gå til en bensinstasjon for å måle lufttrykk... Også greit å bare å se over dekkene før du skifter, at det ikke buler ut noe sted osv. Lenke til kommentar
S.Eternal Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Lufttrykkene var heeeelt på bærtur ! Ordnet det og alt OK. Takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå