fjarle Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Mobilen uunnværlig, ifølge NetCom-undersøkelse.Verre å klare seg uten mobilen enn uten familie Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hadde vel ikke forventet noe annet av en undersøkelse fra NetCom. 1 Lenke til kommentar
zomfg1 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Eneste nettsurfing jeg gjør på mobilen er å sjekke om noen har kræsja når det er kø. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Verre å klare seg uten mobilen enn uten familie Dette blir jo en snål sammenligning. Mange bruker jo mobilen til å kommunisere med nettopp familie (og venner). Så uten den "mister" de også disse. For mange blir dermed en dag uten mobilen som en dag uten "alt". Endret 7. mai 2013 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Er nok mange av oss som liter av nomophobia ja.. Skremmende Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Det kan jeg for så vidt være enig i. Så lenge det ikke blir for lenge... Lenke til kommentar
mrZnote Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Telefon`? Ahh, den touch-boxen som har lugget død under senga i flere uker nu fordi jeg ikke gidder og lade den vært 5 time. Hadde vist glemt av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg