Gå til innhold

Fototreff - 29.juni - Oslo

Anbefalte innlegg

Jeg er tilbøyelig til å slå til på det ene etuiet til X20 som er nevnt ovenfor.

Ok, da tar jeg med meg det.

Da har jeg igjen et skinnetui til X100/X100S. Tar 150,- for dette også. Omtrent nøyaktig det samme som jeg ga inkludert frakt etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, da håper vi på stort oppmøte til lørdagen folkens!

Husk kl. 14:00 ved informasjonstavlen på Oslo S.

Toget mitt ankommer Oslo S i følge tabellen 13:49, så jeg bør vel klare å karre meg opp til avgangshallen på 11 minutter vil jeg tro :)

Jeg tar med meg skinnvesken jeg kjøpte til X20 til deg ilpostino. Hvis noen trenger skinnveske til X100/X100S så skrik ut, så tar jeg med dette også. Det er så og si identisk med orginalvesken og jeg selger det for 150,-. det også.

Hører jeg ikke noe, så tar jeg det ikke med.

Lenke til kommentar

Toget mitt ankommer Oslo S i følge tabellen 13:49, så jeg bør vel klare å karre meg opp til avgangshallen på 11 minutter vil jeg tro :)

Det hender at rullebåndet står, men vi venter sikkert på initiativtakeren til turen... :whistle:

Lenke til kommentar

Ok, da tar jeg med meg det.

Da har jeg igjen et skinnetui til X100/X100S. Tar 150,- for dette også. Omtrent nøyaktig det samme som jeg ga inkludert frakt etc.

Tar det jeg, om det fremdeles er tilgjengelig.

Er det typen som har luke på undersiden?

In other news, jeg har gått hen og dobbelbooket meg selv i morgen, så jeg blir med men må gå tidligere enn jeg hadde planlagt. :(

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

Tar det jeg, om det fremdeles er tilgjengelig.

Er det typen som har luke på undersiden?

In other news, jeg har gått hen og dobbelbooket meg selv i morgen, så jeg blir med men må gå tidligere enn jeg hadde planlagt. :(

Jeg tror ikke den har luke på undersiden, men ellers er den så og si identisk.

150,- er uansett veldig billig og du kan lett selge den videre for den summen og gjerne mer også.

Skal jeg fortsatt ta den med Aetius?

Lenke til kommentar

Hadde dere vært fornuftige og hatt Pentax hadde dere ikke trengt å bekymre dere for været. :wee:

Trenger ikke kamera som er mer glad i regn enn meg selv - så det er helt klart en non-issue :p

Eller så hadde jeg kjøpt meg Olympus OM-D for lenge siden.

Jeg er forøvrig ikke så bekymret for været i morgen; blir regnværet for ille, så lager vi bare en plan B som passer de reelle forholdene.

Lenke til kommentar

Kameraet klarer seg nok, gidder bare ikke betale 500kr for å sitte på toget i 5 timer og så labbe rundt i Oslo i regnet :wee:

Pessimist ;)

Jeg er veldig usikker på hva som egentlig skjer med været i morgen; yr ser særdeles ugrei ut nå. Men de har tatt feil før.

Og vi har hatt veldig mange fine treff der været har prøvd å motarbeide oss.

På den andre side, så skal ikke jeg sitte på toget i 5 timer ...

Lenke til kommentar

Jeg dukker som sagt opp uansett, men jeg kommer ikke til å labbe rundt i striregn. Jeg skal rett på klassefest i Fredrikstad etter Osloturen så og bli gjennomvåt kommer ikke på tale :)

Jeg skjønner ta man kan få flotte bilder i regnet, men jeg trivesnok best under tak hvis det blir for voldsomt. Spesielt i morgen.

De fleste utesteder med respekt for seg selv har vel uteservering med tak og varme og derfra kan det jo bli flotte motiver av forbipasserende etc. Brunpub'er etc. er også verdt å feste på brikken :)

Lenke til kommentar

Det er få av oss som trives i striregn. Men det er det som er så bra med å møtes på Oslo S; er at vi kan justere program ut i fra været. Det er tett i mellom vannhullene, slik at vi fint kan få med oss mye av byen uten å bli våt, selv om det kommer en skur eller to.

Jeg kommer til å ta med en liten paraply; men ikke noe mer avansert. Som evig optimist, så håper jeg at dette der den lørdagen YR tar mest feil ;)

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...