Gå til innhold

Fototreff - 29.juni - Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virket som det var stor oppslutning om den dagen, så det er naturlig å si at den er spikret, ja :D

Da kan vi tenke litt om hvilken rute vi vil gå da?

Jeg vil foreslå at vi møtes på Oslo S kl. 14:00 da toget fra Fredrikstad ankommer 13:49 ...

Tar vi turen til Aker Brygge via Akershus festning ellervia mindre kjente deler av sentrum?

Lenke til kommentar

Jeg tror du får ta deg av akkurat dette tomsi da jeg tror du er bedre kjent i Oslo enn det jeg er :)

Jeg rusler nå uansett rundt med min X100S så i Oslos gater finner jeg motiver over alt. Kunne dog tenkt meg å tatt noe streetfoto av folk og fe i aksjon. Gatemusikanter etc.

Overfladiske steder som slottet etc. kan jeg dog spare meg for. jeg vil ta bilder av hendelser og folk :)

men hvis flertallet stemmer for noe annet, så forholder jeg meg til det, for all del :)

Lenke til kommentar

Det er jo mest rundt slottet og Akershus festning turistene er, så det er ikke meg i mot å velge en annen rute.

Det er også et godt utbygd kollektiv-tilbud i Oslo, slik at vi kan godt vandre vekk fra sentrum og og ta en buss/trikk/t-bane ned til Sentrum etterpå. Steder med mye liv er Grønland og Grünerløkka.

Lenke til kommentar

Grønland og Grunerløkka høres ut som en veldig god ide! :)

Liker litt slitt og belastet bymiljo med forskjellige folkeslag. Altså rent fotografisk. De bildene jeg har fra OSlo er stort sett fra overfladiske steder som festninger og Aker brygge. jeg vil nok ha litt mer "ekte" bilder. men det er nå min mening.

Jeg er uansett med :)

Lenke til kommentar

Da oppdaterer jeg listen over de som har meldt sin interesse:

1. Bjerknez
  2. tomsi42
  3. Aetius
  4. ehauger
  5. Andreasfe
  6. Shirmah
  7. Nikolai88
  8. ulfgre
  9. ilpostino
  10. TGB

Fint om det gis beskjed hvis man ikke kan eller ombestemmer seg eller evt. vil gi en garantering for at dem kommer. :)

Lenke til kommentar

Da oppdaterer jeg listen over de som har meldt sin interesse:

1. Bjerknez
  2. tomsi42
  3. Aetius
  4. ehauger
  5. Andreasfe
  6. Shirmah
  7. Nikolai88
  8. ulfgre
  9. ilpostino
  10. TGB
  11. eks

Fint om det gis beskjed hvis man ikke kan eller ombestemmer seg eller evt. vil gi en garantering for at dem kommer. :)

Lenke til kommentar

Jeg bumper denne tråden i håp om at flere vil melde sin interesse :)

Det er greit det å bumpe denne med jevne mellomrom. Kjenner jeg akamistene (aktive og lurkere) rett, så trenger de jevne påminnelser. Men de bestemmer seg sjeldent før noen dager for ting skjer! Med noen unntak da :)

Det finnes en forum-journalist på diskusjon.no. Det hadde kanskje vært en ide å få tipset han om dette treffet, og få han til å lage en sak som postes på Akam to uker før treffet. Det vil gi et godt oppmøte.

Lenke til kommentar

Førte deg opp på listen Alt-Ctrl :)

Det er lettere og fjerne folk fra listen hvis noen ombestemmer seg, enn å saumfare en tråd på slutten.

1. Bjerknez
  2. tomsi42
  3. i42
  4. Aetius
  5. ehauger
  6. Andreasfe
  7. Shirmah
  8. Nikolai88
  9. ulfgre
  10. ilpostino
  11. TGB
  12. eks
  13. Alt-Ctrl

Det finnes en forum-journalist på diskusjon.no. Det hadde kanskje vært en ide å få tipset han om dette treffet, og få han til å lage en sak som postes på Akam to uker før treffet. Det vil gi et godt oppmøte.

Hadde jo vert fint hvis noen kontaktet han eller evt. ga meg en link? :)

Endret av BjerkneZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...