ulfgre Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg er med. Inkl tog fra Fredrikstad. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg er med om jeg har åpning i kalenderen. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Da kan vi vel si at datoen er spikret, siden såpass mange melder interesse for den dagen? Da blir det lørdag 29.juni. Oppmøte kl. 14:00 på Aker Brygge, eller et annet sted vi evt. blir enige om Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Første post er nå oppdatert, samt trådtittelen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Det virket som det var stor oppslutning om den dagen, så det er naturlig å si at den er spikret, ja Da kan vi tenke litt om hvilken rute vi vil gå da? Jeg vil foreslå at vi møtes på Oslo S kl. 14:00 da toget fra Fredrikstad ankommer 13:49 ... Tar vi turen til Aker Brygge via Akershus festning ellervia mindre kjente deler av sentrum? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg tror du får ta deg av akkurat dette tomsi da jeg tror du er bedre kjent i Oslo enn det jeg er Jeg rusler nå uansett rundt med min X100S så i Oslos gater finner jeg motiver over alt. Kunne dog tenkt meg å tatt noe streetfoto av folk og fe i aksjon. Gatemusikanter etc. Overfladiske steder som slottet etc. kan jeg dog spare meg for. jeg vil ta bilder av hendelser og folk men hvis flertallet stemmer for noe annet, så forholder jeg meg til det, for all del Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Det er jo mest rundt slottet og Akershus festning turistene er, så det er ikke meg i mot å velge en annen rute. Det er også et godt utbygd kollektiv-tilbud i Oslo, slik at vi kan godt vandre vekk fra sentrum og og ta en buss/trikk/t-bane ned til Sentrum etterpå. Steder med mye liv er Grønland og Grünerløkka. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Grønland og Grunerløkka høres ut som en veldig god ide! Liker litt slitt og belastet bymiljo med forskjellige folkeslag. Altså rent fotografisk. De bildene jeg har fra OSlo er stort sett fra overfladiske steder som festninger og Aker brygge. jeg vil nok ha litt mer "ekte" bilder. men det er nå min mening. Jeg er uansett med Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Da oppdaterer jeg listen over de som har meldt sin interesse: Bjerknez tomsi42 Aetius ehauger Andreasfe Shirmah Nikolai88 ulfgre ilpostino TGB Fint om det gis beskjed hvis man ikke kan eller ombestemmer seg eller evt. vil gi en garantering for at dem kommer. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 11. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2013 Da oppdaterer jeg listen over de som har meldt sin interesse: Bjerknez tomsi42 Aetius ehauger Andreasfe Shirmah Nikolai88 ulfgre ilpostino TGB eks Fint om det gis beskjed hvis man ikke kan eller ombestemmer seg eller evt. vil gi en garantering for at dem kommer. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg bumper denne tråden i håp om at flere vil melde sin interesse Les første post for informasjon om turen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg bumper denne tråden i håp om at flere vil melde sin interesse Det er greit det å bumpe denne med jevne mellomrom. Kjenner jeg akamistene (aktive og lurkere) rett, så trenger de jevne påminnelser. Men de bestemmer seg sjeldent før noen dager for ting skjer! Med noen unntak da Det finnes en forum-journalist på diskusjon.no. Det hadde kanskje vært en ide å få tipset han om dette treffet, og få han til å lage en sak som postes på Akam to uker før treffet. Det vil gi et godt oppmøte. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Dette virker spennende. Langt frem i tid, så vil ikke love at jeg blir med, men har veldig lyst. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 16. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Førte deg opp på listen Alt-Ctrl Det er lettere og fjerne folk fra listen hvis noen ombestemmer seg, enn å saumfare en tråd på slutten. _____________ Bjerknez tomsi42 i42 Aetius ehauger Andreasfe Shirmah Nikolai88 ulfgre ilpostino TGB eks Alt-Ctrl ______________ Det finnes en forum-journalist på diskusjon.no. Det hadde kanskje vært en ide å få tipset han om dette treffet, og få han til å lage en sak som postes på Akam to uker før treffet. Det vil gi et godt oppmøte. Hadde jo vert fint hvis noen kontaktet han eller evt. ga meg en link? Endret 17. mai 2013 av BjerkneZ Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Skulle vært med, men den dagen starter ferien. Da må jeg prioritere familien. Får håpe det kommer et nytt møte til høsten. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 16. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2013 Ok, da fører jeg ikke ditt navn opp på listen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Hadde jo vert fint hvis noen kontaktet han eller evt. ga meg en link? Jeg skal se om jeg finner han i løpet av helgen; så kan jeg gi ham et hint. Og du kan få linken. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Førte deg opp på listen Alt-Ctrl Den er god Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå