Gå til innhold

Fototreff - 29.juni - Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Reiser nok lett jeg også.

Drar med meg X100S eller X20 (Evt. begge disse)

 

Skal som sagt på klassefest senere på kvelden i Fredrikstad, og da gidder jeg ikke dukke opp der god og brisen med 5D'en rundt halsen. Det hansler vel litt om å ikke skape det mest geeky førsteinntrykket, hehe.

Lenke til kommentar

Reiser nok lett jeg også.

Drar med meg X100S eller X20 (Evt. begge disse)

Anbefaler begge ;)

 

Skal som sagt på klassefest senere på kvelden i Fredrikstad, og da gidder jeg ikke dukke opp der god og brisen med 5D'en rundt halsen. Det hansler vel litt om å ikke skape det mest geeky førsteinntrykket, hehe.

Klassefest er alltid gøy. Var på et utdriknignslag for en måneds tid siden - der var det en med 5DMkIII og 24-70mm f/2.8 :ohmy: Så det er ikke så uvanlig som du skulle tro :)

 

Jeg har bestemt meg for å pakke ganske lett denne gangen... Hvis noen har lyst til å låne noe av utstyret mitt er det bare å si ifra. Den som vil låne 300mm eller 500mm må bære den selv... :p

Det blir vel uvanlig å gå på treff uten en av sluggerne ;)

 

Blir nok G3 + 17mm, 30mm og 60mm for min del.

Lenke til kommentar

Anbefaler begge ;)

 

Klassefest er alltid gøy. Var på et utdriknignslag for en måneds tid siden - der var det en med 5DMkIII og 24-70mm f/2.8 :ohmy: Så det er ikke så uvanlig som du skulle tro :)

Det blir nok ikke begge er jeg redd, men føler vel X100S blir det riktige her :)

Hvis min snille kone kommer til byen og henter kameraet mitt etter Osloturen, så tar jeg nok med 5D'en med 24-70 f/2.8L II :)

Lenke til kommentar

Reiser nok lett selv. Prøver meg kanskje med kun EOS-M. Håper bare at Canon slipper firmware-oppgraderingen før treffet.

jeg er spent på den oppdateringen - har sett et par eksempel-videoer på nettet, opg det ser lovende ut.

 

Blir dessverre ikke med. Har flyttet den siste tiden og må bruke den kommende uken på å vaske ut av den gamle leiligheten og skru ned ting og tang som fortsatt står igjen.

Det var dunt. Får håpe du kan neste gang, da.

 

Ser ut som jeg har fått flyttet på ting så det er litt mer sannsynlig at jeg kommer. Jeg pakker vel tungt som vanlig.

Gjerne for meg - det er du som skal bære det ;)

Lenke til kommentar

Etter litt masing pr. PM får jeg vel melde min interesse (men jeg hadde faktisk fått med meg denne tråden før masingen også). Kan ikke garantere noe her og nå, men har ikke vondt av litt sosial omgang. Kommer om jeg får anledning, og det er slett ikke usannsynlig.

 

Om jeg er treigt i gang (som vanlig) så finnes det alltids telefon. Bor jo fryktelig langt unna (minst 25 minutters gange til Oslo S).

Lenke til kommentar

Er det noen som skal på dette treffet som er interresert i skinnveske til X100/X100S/X20?

 

Jeg bestillte en skinnveske til hver fra ebay og de er skremmende like orginalene til en brøkdel av prisen. Jeg betalte ca. 300,- for begge to og selger dem for 150,- stykket hvis noen vil ha.

 

Send meg PM eller gi beskjed hvis det er interresant, for jeg tar dem ikke med hvis jeg ikke hører noe :)

 

Det er bare å se på hvordan de orginale skinnveskene til X20 og X100S ser ut, for dem er nermest helt like.

 

Bærerem følger med begge veskene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...